Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg har mistanke om at jeg har svamp (og skal selvfølgelig nok ringe til lægen) vil bare høre jer ad, om hvordan det føles?Jeg har lidt svie/kløen, samt øget udflåd..
Er det disse symptomer som kan være tegn på svamp?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Jeg har mistanke om at jeg har svamp (og skal selvfølgelig nok ringe til lægen) vil bare høre jer ad, om hvordan det føles?Jeg har lidt svie/kløen, samt øget udflåd.. Er det disse symptomer som kan være tegn på svamp?
så har du lidt læsning om det: http://www.netdoktor.dk/sygdomme/fakta/svamp_skeden.htm
Sally-Slingshot skriver: Ja det kan sagtens være symptomer, ring til lægen og hør dem ad, eller gå en tur på apoteket..jeg fik det engang i forbindelse med antibiotikakur og jeg skulle ikke forbi lægen,spurgte bare på apoteket..
Ja det kan sagtens være symptomer, ring til lægen og hør dem ad, eller gå en tur på apoteket..jeg fik det engang i forbindelse med antibiotikakur og jeg skulle ikke forbi lægen,spurgte bare på apoteket..
Tak, skal alligevel have ringet til lægen og få en tid til SMIRprøve, så tager lige snakken med ham der
Kan man godt føle sig lidt hævet forneden ved svamp?
Det klør eller svier, man kan godt føle sig lidt hævet og varm dernede, og så er slimhinderne noget mørkere end normalt og følsomme. Derudover tykt hvidt og typisk lidt klumpet udflåd. Det er i hvert fald mine symptomer, og jeg har haft det en helvedes masse gange!
Ja, jeg har været på apoteket og købe canesten.. Stikpille og creme!
Så må vi se om ikke det snart forsvinder.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128