Barnepige.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

407 visninger
7 svar
0 synes godt om
14. november 2013

Alexander&Lærke

Hej.

prøver lige om jeg har mere held med råd med dette spørgsmål. 

Vi har lidt overvejet at få en barnepige her fra byen, som vi bruge i ny og næ når vi skal noget på fx skolen, og de begge skal passes eller bare den mindste.  Lige nu bruger vi bedsteforældre men ofte skal de kommer for kun 30 min, -1,5 T.( Og de har 30-45 min kørsel begge hold) Så ville det være nemmere at der bare lige kom en ung pige og så til dem imens. 

Måske ville hun også kunne hjælpe med hentningen når jeg hver 6 uger har 2 aftenvagter og far står alene med dem begge og kommer sent hjem. 

Mine børn er 6 og 2. Og jeg tror det kunne være en ung pige på 14-15 år. 

Men hvad skal man give sådan en ung pige? 

jeg har ingen anelse, jeg var selv med mine veninde da vi var 14-15 år og hun passede 2 børn på ca samme alder, jeg mener vi fik 50 kr i timen, men det er så også lige 16 år siden ca. 

Så jer der har sådan en barnepige hvad giver i hende Ca?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2013

Babydreams

Alexander&Lærke skriver:

Hej.

Vi har lidt overvejet at få en barnepige her fra byen, som vi bruge i ny og næ når vi skal noget på fx skolen, og de begge skal passes eller bare den mindste.  Lige nu bruger vi bedsteforældre men ofte skal de kommer for kun 30 min, -1,5 T.( Og de har 30-45 min kørsel begge hold) Så ville det være nemmere at der bare lige kom en ung pige og så til dem imens. 

Måske ville hun også kunne hjælpe med hentningen når jeg hver 6 uger har 2 aftenvagter og far står alene med dem begge og kommer sent hjem. 

jeg har ingen anelse, jeg var selv med mine veninde da vi var 14-15 år og hun passede 2 børn på ca samme alder, jeg mener vi fik 50 kr i timen, men det er så også lige 16 år siden ca. 

Min søster på 16 år, passer en dreng på knap 2 år, hun får 75 kroner i timen

Anmeld

14. november 2013

De3Guldklumper

Alexander&Lærke skriver:

Hej.

Vi har en ung pige på 18 - Hun får 50 kr i timen.

Anmeld

14. november 2013

L&V

Jeg ville nok vælge en lidt ældre når du har en på 2. det er et stort ansvar i mine øjne. Så jeg ville vælge en på 17-18år og gi 100i timen når det er så korte perioder vi snakker om

Anmeld

14. november 2013

Alexander&Lærke

Rikke Rasmussen skriver:

Min søster på 16 år, passer en dreng på knap 2 år, hun får 75 kroner i timen

Tak for svar. 

Anmeld

14. november 2013

Alexander&Lærke

Pylle3 skriver:

Vi har en ung pige på 18 - Hun får 50 kr i timen.

Ok hun lyder fin, til en fin pris.  Prisen er også lidt afgørende for om det kan betale sig for os aT få en. 

Anmeld

14. november 2013

Alexander&Lærke

Lækkermåsen og vildbassens mor skriver:

Jeg ville nok vælge en lidt ældre når du har en på 2. det er et stort ansvar i mine øjne. Så jeg ville vælge en på 17-18år og gi 100i timen når det er så korte perioder vi snakker om

Ja det er rigtigt, har ikke erfaring med hvordan en på 15 er. Men når jeg kigger på mine børn så er min 2 årig mindre krævende end min 6 årig.  Det var fx aldrig gået få en ung pige til at passe han ham da han var 2. Tænker også hvis jeg finder en pige som selv efterlyser at få et barnepige job så må det jo også betyde at hun har tænkt lidt over.

vil enlig gerne have en under 18, pga lønnen også skal passe ind i vores plan. 

Anmeld

14. november 2013

L&V

Alexander&Lærke skriver:

Ja det er rigtigt, har ikke erfaring med hvordan en på 15 er. Men når jeg kigger på mine børn så er min 2 årig mindre krævende end min 6 årig.  Det var fx aldrig gået få en ung pige til at passe han ham da han var 2. Tænker også hvis jeg finder en pige som selv efterlyser at få et barnepige job så må det jo også betyde at hun har tænkt lidt over.

vil enlig gerne have en under 18, pga lønnen også skal passe ind i vores plan. 

Det ka jeg sagtens forstø
å men hvis det handler om 30min her og 3timer der bliver det jo heller ik dyrt.

Ja de har da nok tænkt men en ting er hvordan man forestiller sig det en anden ting er virkeligheden.

Jeg ville ik turde men i ska jo gøre hva i finder rigtigt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.