Anonym skriver:
Hej piger
Jeg har født vores 2 barn for 15 dage siden.
Vi har en dejlig søn på 3 år.
Jeg er bar så trist hver gang han skal i vuggestue
føler jeg skubber ham væk
Han bliver hentet ved 15.30 tiden og mor er optaget med at amme hele tiden og træt
han sover kl 20 og står op kl 8.
Vi skynder os med at give ham tøj på og ud af døren 
føler han er væk fra os hver dsg og tilbringer tiden i vuggestuen og ikk med mor 
Føler mig som dårlig mor og bliver så ked af det .
Det kan kun du svare på...
Men jeg kan fortælle dig at der er 25 mdr mellem mine børn, og den yngste er 5 uger i morgen...
Har haft det præcis ligesom dig - og nogen dage har jeg det stadig. Hvis den lille er vågen, sulten, utilfreds - ja, så er det jo hende der kommer først, og hvis den store gerne ville hygge med moar lige der, laver han ballade i stedet, så man kan føle man ikke bestiller andet end at skælde ud de dage.
Heldigvis er der også gode dage hvor den lille sover eller er glad. Og HVER aften har jeg MINIMUM 30 min med den store inden sengetid, hvor vi putter med dyne og tegnefilm i sofaen, og så må farmand sgu tage den lille...
Derudover inddrager jeg Noah mest muligt i alt omkring lillesøster, og roser ham RIGTIG meget. Han giver hende sutten, smider bleen ud og finder ny, henter d-dråber osv. Han er meget kærlig ig omsorgsfuld overfor hende og får meget ros for det.. Han kører også barnevognen hjem når vi henter ham i dagpleje ( efter et par dage accepterede han at mor SKALholde på styret også, haha). Siger at barnevognen er aaalt for tung for mor alene og om ikke han vil hjælpe med at køre den hjem - dejlig positiv kontakt

Tænker dog - hvorfor stresser i om morgnen? Kan i ikke tage det stille og roligt, der sker vel intet ved at een store bliver afleveret en time senere? Eller kommer lidt før op, så i kan hygge lidt om morgnen?
Anmeld