Anbefal en god fotograf!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

412 visninger
6 svar
2 synes godt om
14. november 2013

Rikke2404

Min kæreste og jeg har snakket om at få taget nogen professionelle billeder af tvillingerne, som bl.a. skulle bruges til julegaver til bedsteforældrene. Er der nogen som kan anbefale en god fotograf, som ikke koster det hvide ud af øjnene? Vi bor 15 min fra Randers, så i Randers/Aalborg område? Århus måske? Kom friske!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2013

mommy1991

Min kæreste og jeg har snakket om at få taget nogen professionelle billeder af tvillingerne, som bl.a. skulle bruges til julegaver til bedsteforældrene. Er der nogen som kan anbefale en god fotograf, som ikke koster det hvide ud af øjnene? Vi bor 15 min fra Randers, så i Randers/Aalborg område? Århus måske? Kom friske!

Desirae Rasmussen fra Randers jeg fik taget nyfødt billeder af Leander af hende   Du kan se flere inde i mit album, men her er lige et par stk

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

14. november 2013

Rikke2404

emmagirl skriver:

Desirae Rasmussen fra Randers jeg fik taget nyfødt billeder af Leander af hende   Du kan se flere inde i mit album, men her er lige et par stk

Shit de gode Ih, jeg må simpelthen have sådan nogen af vores, inden de bliver for store
Hvad måtte i give for det? Hvis jeg må være fræk og spørge

Anmeld

14. november 2013

mommy1991

Rikke2404 skriver:

Shit de gode Ih, jeg må simpelthen have sådan nogen af vores, inden de bliver for store
Hvad måtte i give for det? Hvis jeg må være fræk og spørge

Mener det koster omkring 1000 kr for en nyfødt fotografering - men kan ikke huske det hvis de er lidt ældre Tjek evt hendes hjemmeside 

Anmeld

14. november 2013

stjernehimmel

emmagirl skriver:

Ej hvor er de gode

Anmeld

14. november 2013

mommy1991

stjernehimmel skriver:

Ej hvor er de gode

Tak er også helt tosset med dem

Anmeld

14. november 2013

Rikke2404

emmagirl skriver:

Mener det koster omkring 1000 kr for en nyfødt fotografering - men kan ikke huske det hvis de er lidt ældre Tjek evt hendes hjemmeside 

Ja okay, det er da bestemt til at overkomme syntes jeg og så er det jo godt givet ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.