Vi stod i en lignende situation for et halvt års tid siden. Vores søn blev pludselig rigtig "mat" og virkelig sløv og var utilpas hele tiden. Vi var også ved læge flere gange og til sidst fik han konstateret astmatisk bronkitis. Et par dage efter opdagede vi skimmelsvamp i huset (heldigvis havde vi kun lejet det!) og det gik op for os, at det var grunden til hans sygdom.
Vi flyttede en måned senere og vores søn fik det meget meget bedre og slap af med den maske, som han skulle indhalere medicin igennem 6 gange dagligt.....så skimmelsvamp kan gøre stor skade! Min mand og jeg var generelt mere syge over vinteren (vi boede i huset i ca. 11 måneder) og kunne ikke forstå, at vi pludselig var blevet så svage. Men er overbevist om, at det har været skimmelsvampen, der har påvirket os alle og særligt vores søn.
Bor I til leje? Hvis ja, vil jeg anbefale at finde noget andet hurtigst muligt! Vi fik alt muligt til at vaske svampen ned med af udlejer, men vi var bare interesseret i at komme ud hurtigst muligt. Har I set skimmelsvamp andre steder end ved vinduerne? Hvad med under madrasserne? Langs panelerne? Eller bag ved møbler, som står op ad ydermure?
Anmeld