Kryds fingre for mig!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

409 visninger
9 svar
12 synes godt om
14. november 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11

Nu skrev jeg godt nok at testen var negativ tidligere, men!!! Kiggede på den igen efter tid (ja, det er ugyldigt MEN) og så kunne både mig og kæresten faktisk se en nummer 2 streg med farve,dog svag. Og der er ingen tegn på mens! 

For at den er god nok! Tester lørdag igen  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2013

Line8700

Det var også sådan jeg fandt ud af at jeg var gravid med vores søn. og det var altså flere timer efter. 

Anmeld

14. november 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
Line8700 skriver:

Det var også sådan jeg fandt ud af at jeg var gravid med vores søn. og det var altså flere timer efter. 

Uuuh, der er håb! Dette var kun 20min efter

Anmeld

14. november 2013

Team Putte

Mor11 skriver:

Nu skrev jeg godt nok at testen var negativ tidligere, men!!! Kiggede på den igen efter tid (ja, det er ugyldigt MEN) og så kunne både mig og kæresten faktisk se en nummer 2 streg med farve,dog svag. Og der er ingen tegn på mens! 

For at den er god nok! Tester lørdag igen  

Anmeld

14. november 2013

grinny

Sådan fandt jeg også ud af at jeg var gravid  3 dage i træk kunne jeg kun få en positiv test efter tid

Anmeld

14. november 2013

cwl

Står selv med en test lige nu som er svag positiv efter tid, så håber meget...

Anmeld

14. november 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
cwl skriver:

Står selv med en test lige nu som er svag positiv efter tid, så håber meget...

Det er virkelig nederen med sådan en svag en! Kunne de da for pokker ikke alle være tydelige i svaret ligesom clearblue  Tror jeg køber sådan en i weekenden. Er bare bange for at den kan vise falsk negativ hvis jeg ikk har Hcg nok endnu  Vil kun være 4+2 lørdag. 

Anmeld

14. november 2013

cwl

Det er virkelig nederen med sådan en svag en! Kunne de da for pokker ikke alle være tydelige i svaret ligesom clearblue  Tror jeg køber sådan en i weekenden. Er bare bange for at den kan vise falsk negativ hvis jeg ikk har Hcg nok endnu  Vil kun være 4+2 lørdag. 

Det er meget irriterende.

Jeg er kun 3+2 i dag, så det er tidligt.

Jeg håber og krydser både for dig og for mig selv. Har du et billede af din test?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

14. november 2013

stjernehimmel

Osse her for der er gevinst for os alle :-)

Og at vi snart for en ORDENTLIG streg ;-)

Anmeld

14. november 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
cwl skriver:

Det er meget irriterende.

Jeg er kun 3+2 i dag, så det er tidligt.

Jeg håber og krydser både for dig og for mig selv. Har du et billede af din test?

Hvis jeg anstrenger mig og tipper telefonen kan jeg godt ane noget på billed1! :-D  håber den er der!! 

Min var dog tydeligere, men er også en uge længere jo vi var ik i tvivl om at der var en streg med farve, den var bare så svag at man skulle hen under spisebordslampen for at se den. Men nu må vi se om det virkelig er sandt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.