Nogen der døjer med AB

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

936 visninger
11 svar
2 synes godt om
13. november 2013

Ida cornerup

Hejsa, som jeg har fortalt før døjer min lille pige stadig meget med Astmatisk bronkitis

Hun har lige været indlagt, hvor hun blev helt blå og ikke kunne trække vejret Det er virkelig ikke sjovt at være mor lige der. Er lige blevet udskrevet, ellers har hun ligget med bricanyldrop, og det hele

Går endelig bedre

Nogen gode råd eller erfaringer Bare sig frem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2013

bøllen

Ida cornerup skriver:

Hejsa, som jeg har fortalt før døjer min lille pige stadig meget med Astmatisk bronkitis

Hun har lige været indlagt, hvor hun blev helt blå og ikke kunne trække vejret Det er virkelig ikke sjovt at være mor lige der. Er lige blevet udskrevet, ellers har hun ligget med bricanyldrop, og det hele

Går endelig bedre

Jeg har dreng med ab, han er 4 år. Havde håbet vi slap denne vinter men tror det desværre ikke.

indtil nu har han været påvirket 2 gange. Han er heldigvis så stor nu, ha selv ber om masken.

nu ved jeg ikke hvor gammel din datter er ? Og om hvilken og hvor meget medicin hun får .

her har vi efterhånden lært hans symptomer og begrænsninger, så vi kan sættet ind med ekstra medicin.

det er bestemt ikke sjovt  Dejligt I er kommet på den anden side for denne gang

Anmeld

14. november 2013

L&V

Ida cornerup skriver:

Går endelig bedre

Min basse døjer os en del med det og det sætter sig hurtigt til lungebetændelse..

Vi bruger maske til ham og det hjælper en del også er vi meget obs på startende symptomer så vi ka ta det i opløbet

Anmeld

14. november 2013

Laulund87

Min datter døjer rigtig meget med det og vi er tilknyttet "astmasygeplejerskerne", som de kalder dem, på børneafdelingen.

Vi bruger forebyggende medicin og medicin til anfald i maske og så bruger vi en pille som hun får hver aften som forebygger forkølelser. Den virker bare helt fantastisk!

Anmeld

14. november 2013

Ida cornerup

Rart at høre fra jer allesammen

Det er noget træls noget

Min datter er 2måneder idag, så jeg håber da hun kan nå at vokse fra det

Hun for også forebyggende og anfalds medicin, i maske, med god effekt heldigvis men ja hvis det først sætter sig til lungbetændelse så er man på den

God bedring til jeres børn

Anmeld

14. november 2013

twinny

Min basse døjer os en del med det og det sætter sig hurtigt til lungebetændelse..

Vi bruger maske til ham og det hjælper en del også er vi meget obs på startende symptomer så vi ka ta det i opløbet

Hov hov. Du kan da ikke bare lige skifte navn. 

Ts: her får de forbyggende medicin og anfaldsmedicin i maske. De ligger højt med hovedet der står bobbels dyr under sengen og de har lige fået hovedpuder. Samt giver dem en undertøje på under nattrøjen.  Det hjælper lidt alt sammen.  Og når det er slemt, får de en panodil at sove på.  Som får dem til at slappe af og det ikke gør så ondt, når de hoster om natten. Så de sover bedre. De fik anbefaldet af en børnelæge på herlev og vores egen lægen. 

Anmeld

14. november 2013

L&V

twinny skriver:

Hov hov. Du kan da ikke bare lige skifte navn. 

Ts: her får de forbyggende medicin og anfaldsmedicin i maske. De ligger højt med hovedet der står bobbels dyr under sengen og de har lige fået hovedpuder. Samt giver dem en undertøje på under nattrøjen.  Det hjælper lidt alt sammen.  Og når det er slemt, får de en panodil at sove på.  Som får dem til at slappe af og det ikke gør så ondt, når de hoster om natten. Så de sover bedre. De fik anbefaldet af en børnelæge på herlev og vores egen lægen. 

Sorry det var en nødvendighed.. Men i ved jo alligevel hvem jeg er

Anmeld

14. november 2013

Ida cornerup

Hvad mener du med skifte navn?? 

Ja har også prøvet det meste, og det hjælper også at fx. Hun ligger med hovedet lidt højt

Tak for de mange gode råd, 

Så er man da ikke den eneste i verden der døjer med AB

Anmeld

14. november 2013

L&V

Ida cornerup skriver:

Hvad mener du med skifte navn?? 

Ja har også prøvet det meste, og det hjælper også at fx. Hun ligger med hovedet lidt højt

Tak for de mange gode råd, 

Så er man da ikke den eneste i verden der døjer med AB

Det var mig hun mente

Anmeld

14. november 2013

Ida cornerup

Nåhh ok det bar ikke til mig

Blev bare lige forviret

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.