ÆU hvor slemt er det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

449 visninger
7 svar
7 synes godt om
13. november 2013

Malene76

Hej de damer...

jeg skal forhåbentlig have taget æg ud en gang i denne uge. Jeg kan simpelthen ikke huske hvor slemt det er? Er det der man får smertestillende ind i hånden? 

Kh Malene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2013

tweety2060

Jeg plejer at da en beroligende pille inden og så drop med smertestillende og akupunktur. Jeg syntes ikke det er rart... Men har prøvet værre! Jeg er pænt træt efterfølgende....
Pøj pøj

Anmeld

13. november 2013

tarkoflen

Jeg fik noget beroligende med hjem, som jeg skulle tage inden, jeg tog hjemmefra og så fik jeg drop deroppe.

Det gjorde rocker ondt på mig, men har to veninder, der slet ikke mærkede det.

Og til trods for, at det bestemt ikke var sjovt, så gør jeg det gerne igen, for at få endnu en lækker baby på et tidspunkt

Rigtig meget held og lykke med forsøget

Anmeld

13. november 2013

modesty

Malene76 skriver:

Hej de damer...

jeg skal forhåbentlig have taget æg ud en gang i denne uge. Jeg kan simpelthen ikke huske hvor slemt det er? Er det der man får smertestillende ind i hånden? 

Kh Malene

Det kommer an på både den enkeltes fysik og hvor mange æg der er. Første gang for mig gjorde det overhovedet ikke ondt, men anden gang, hvor jeg havde flere æg, gjorde det ret ondt i højre side. Men man siger jo bare at det gør ondt og så pifter de lidt mere morfin i droppet, og så har man det fint igen. 

Anmeld

13. november 2013

Nessie

Som Tarkoflen siger

Det gjorde da ondt, men jeg har prøvet det der var værre. Tror det er meget forskelligt hvordan man reagerer på det.

Jeg har altid skulle hjem og have en lur på sofaen bagefter

Anmeld

14. november 2013

Putomanen

Jeg fik noget beroligende og panodil ½-1 times tid inden æu.

Til æu fik jeg 2-4 lokalbedøvende stik i skeden, som personligt var noget af det værste for mig. Jeg fik også smertestillende gennem hånden, hvilket hjalp mig meget.
Giv endelig psygeplejersken besked, hvis du ønsker mere medicin i hånden eller får ondt. Det kan gøre oplevelsen meget mindre ubehagelig.

Jeg havde nogle æu, som var ret smertefulde, især hvis der var mange æg. Men jeg har oplevet værre og det er hurtigt overstået. Bagefter skulle jeg altid hjem på sofaen og slappe af, og det blev også altid til en lille lur.

Anmeld

14. november 2013

CroQuis

Skulle tage panodil ½-1 time inden, og fik morfin liiige inden de skulle lokalbedøve..

Så blev jeg lokalbedøvet 2 stik i hver side indvendigt..

Jeg synes det gør ondt ja, men har prøvet dét der var værre. Og synes generelt det går hurtigt over. Der var dog én gang (ud af de 3 ÆU jeg har haft), hvor de ikke fik lokalbedøvet mig ordentligt i den ene side - og det gjorde bare nas! 

Anmeld

14. november 2013

Malene76

Tusinde tak for svar de damer. 

Kh. Malene 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.