Runas juletøj 2013

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. november 2013

L&V

dorthemus skriver:

600 ...MEN der følger også et matchende miniskørt til dukken med

Troede faktisk det var "værre" det er virkelig flot

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2013

dorthemus

Lækkermåsen og vildbassens mor skriver:

Troede faktisk det var "værre" det er virkelig flot

Hehe godt
Jeg så det første gang på en pige i den børnehave jeg er pædagog. Hendes farmor hentede hende og gav hende det på fordi de skulle til fest. Jeg tænkte bare, hold nu fast dét er smukt den måde dét bevæger sig på og så blødheden...ihhh!!

Anmeld

13. november 2013

BabyMus

dorthemus skriver:

Jeg er forelsket!!!

Hvis altså man kan blive forelsket i et stykke tøj

Det er det blødeste, mest fluffy'e strutskørt jeg har haft fingrene i og jeg glæder mig til at give min datter det juleaftensdag. ..hun blir ellevild

Wauw hvor er det smukt! Er sikker på hun bliver ellevild og vildt cute i det! Og jo, man kan sagtens blive forelsket i et stykke tøj.

Anmeld

14. november 2013

Ayasmor

dorthemus skriver:

Tak! Ja er det ikke bare det fineste!! og du drømmer ikke om hvor blødt det er...suuuk
der følger et miniskørt med til dukken

Jeg er helt vild med det!!!! Forhandler de det i nogle forretninger eller er det kun på nettet? Jeg må eje sådan et sæt til min datter

Anmeld

14. november 2013

dorthemus

Ayasmor skriver:

Jeg er helt vild med det!!!! Forhandler de det i nogle forretninger eller er det kun på nettet? Jeg må eje sådan et sæt til min datter

Jeg har selv købt det på www.smaahjerter.dk men der er andre udenlandske netbutikker der forhandler maaaaaange andre smukke farver. Ved ikke med alm. butikker

Anmeld

14. november 2013

dorthemus

BabyMus skriver:

Wauw hvor er det smukt! Er sikker på hun bliver ellevild og vildt cute i det! Og jo, man kan sagtens blive forelsket i et stykke tøj.

Tusind tak og ja nu må det godt blive jul

Anmeld

14. november 2013

Ayasmor

dorthemus skriver:

Jeg har selv købt det på www.smaahjerter.dk men der er andre udenlandske netbutikker der forhandler maaaaaange andre smukke farver. Ved ikke med alm. butikker

Tusind tak Er det egentlig farven rosa eller gammel rosa du har til din datter? Bare for at få en ide om, hvilken en af dem, der er på billedet i tråden her

Anmeld

14. november 2013

DKA

må jeg spørge hvilken str. Du har til din datter? Det sæt må min datter eje!! :-)

Anmeld

14. november 2013

L&V

dorthemus skriver:

Hehe godt
Jeg så det første gang på en pige i den børnehave jeg er pædagog. Hendes farmor hentede hende og gav hende det på fordi de skulle til fest. Jeg tænkte bare, hold nu fast dét er smukt den måde dét bevæger sig på og så blødheden...ihhh!!

Du må lige komme med et billede af hende i det til den tid:-)

Anmeld

14. november 2013

dorthemus

Lækkermåsen og vildbassens mor skriver:

Du må lige komme med et billede af hende i det til den tid:-)

Det vil jeg gøre, tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.