Hvordan går det med jylepynten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

517 visninger
10 svar
5 synes godt om
13. november 2013

Anonym101

Hej piger!

Syntes jeg har øjnet et par huse der har pyntet op til jul ude ved os allerede, jeg siger selvfølgelig 'allerede' fordi jeg syntes det er alt for tidligt selvom jeg selv ikke kan vente med at komme igang

Har i snigpyntet eller venter i lidt endnu?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Vi har hængt lyskæder op udenfor. Elsker det og det er så hyggeligt. Julepynten kommer dog først op indenfor den 1. december

Anmeld

13. november 2013

MMOGM

SJN skriver:

Hej piger!

Syntes jeg har øjnet et par huse der har pyntet op til jul ude ved os allerede, jeg siger selvfølgelig 'allerede' fordi jeg syntes det er alt for tidligt selvom jeg selv ikke kan vente med at komme igang

Herhjemme pynter vi først op 1. Søndag i advent 

Anmeld

13. november 2013

Anonym101

MoarHvidovre skriver:

Vi har hængt lyskæder op udenfor. Elsker det og det er så hyggeligt. Julepynten kommer dog først op indenfor den 1. december

Vi skal først købt en lyskæde hjem, jeg er også vild med alle lysene

Anmeld

13. november 2013

Anonym101

MMOGM skriver:

Herhjemme pynter vi først op 1. Søndag i advent 

Nå ja det kunne man også. Jeg overvejer en ny tradition nu hvor vi er flyttet i nyt hus. Ellers har det altid været d. 1 december.
Hvornår falder det i år?

Anmeld

13. november 2013

MMOGM

SJN skriver:

Nå ja det kunne man også. Jeg overvejer en ny tradition nu hvor vi er flyttet i nyt hus. Ellers har det altid været d. 1 december.
Hvornår falder det i år?

Tror faktisk det falder d. 1 i år 

Hvis vi boede i hus, tror jeg også vi havde sat lyskæder op før  Elsker den stemning det giver  Hoho Hihi

Anmeld

13. november 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
SJN skriver:

Vi skal først købt en lyskæde hjem, jeg er også vild med alle lysene

Det er så hyggeligt og giver sådan en god stemning med lys udenfor. Vi har ikke så meget, men køber lidt mere hvert år

Anmeld

13. november 2013

Anonym101

MMOGM skriver:

Tror faktisk det falder d. 1 i år 

Hvis vi boede i hus, tror jeg også vi havde sat lyskæder op før  Elsker den stemning det giver  Hoho Hihi

Ha ha, typisk hvis det er d. 1 dec.

Anmeld

13. november 2013

MortilElias2010

SJN skriver:

Hej piger!

Ikke før D. 1. december! 

Anmeld

13. november 2013

BabyMus

Jeg har en enkelt lille bamse med nissehue og han bliver aldrig pakket med ned med det andet julepynt, han er oppe hele året. Så her er lidt julepynt i ham, og så kunne jeg altså ikke stå for et lille lys som er lavet som en skål med risengrød. Det er dog det eneste jeg har lige nu. Har købt en julestjerne som også lige skal op i vinduet så den ligger fremme, men er ikke lige kommet op endnu. Jeg er i julehumør allerede engang i oktober.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.