Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvor er han skøn!Og sikke fremmelig han er!
Og btw... ELSKER hans tøjstil Hummel og Danefæ er de mest brugte hos os. Lukas bor i det, og lillepigen i maven har allerede fået en del i sit skab
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nuuuurh han er da bare lækker
FrkZier skriver: og NU er der i hvert fald ikke nogen der skal sige han er tynd mere! 8.2kg fordelt på 73cm - så nu begynder at da endelig at være lidt bedre proportioneret Jeg ved snart ikke hvor jeg skal starte hende (eller er jo lige startet) - Isaak er SÅ dygtigt! Han har siden han var 5mdr. møvet sig frem på maven, inde for den sidste uges tid er han begyndt at komme op på alle 4 og tager 2-3 kravletag og falder så ned på maven og kryber sig videre derfra.. men frem det kommer han og det går hurtigt! Dørkarme er absolut ingen forhindring for ham Han sidder stabilt (og længe) selv og prøver at rejse sig op ad ting, han kommer oftest "kun" op på knæene men har formået et par gange at komme op på fødderne, men så mister han balancen og knalder fjæset ned i what ever han nu har rejst sig op ad og så har han fået TO fine tænder i undermunden Det der med at sove om natten, det øver vi stadig - men det bliver bedre og bedre og han får nu kun 1-2 flasker om natten men ellers så går alting stille og roligt herhjemme, jeg nyder min barsel med min lille supermand oooog så lige et mega billedespam
og NU er der i hvert fald ikke nogen der skal sige han er tynd mere! 8.2kg fordelt på 73cm - så nu begynder at da endelig at være lidt bedre proportioneret
Jeg ved snart ikke hvor jeg skal starte hende (eller er jo lige startet) - Isaak er SÅ dygtigt! Han har siden han var 5mdr. møvet sig frem på maven, inde for den sidste uges tid er han begyndt at komme op på alle 4 og tager 2-3 kravletag og falder så ned på maven og kryber sig videre derfra.. men frem det kommer han og det går hurtigt! Dørkarme er absolut ingen forhindring for ham
Han sidder stabilt (og længe) selv og prøver at rejse sig op ad ting, han kommer oftest "kun" op på knæene men har formået et par gange at komme op på fødderne, men så mister han balancen og knalder fjæset ned i what ever han nu har rejst sig op ad
og så har han fået TO fine tænder i undermunden
Det der med at sove om natten, det øver vi stadig - men det bliver bedre og bedre og han får nu kun 1-2 flasker om natten
men ellers så går alting stille og roligt herhjemme, jeg nyder min barsel med min lille supermand
oooog så lige et mega billedespam
Skøn update søde og hvor er han altså bare sød og charmerende
Superseje supermand!!!!! SKØN Update, intet mindre
Åh, hvor er jeg forelsket! Sikke en dejlig lille charmetrold, det er da slet ikke til at stå for!
Happiness skriver: Hvor er han skøn!Og sikke fremmelig han er! Og btw... ELSKER hans tøjstil Hummel og Danefæ er de mest brugte hos os. Lukas bor i det, og lillepigen i maven har allerede fået en del i sit skab
taaak hehe ja SP har også allerede store forventninger til ham
hehe jeg eeeelsker hummel og danefæ
Lækkermåsen og vildbassens mor skriver: Hvor er han bar sød og fremmelig.. Sej lille gut
Hvor er han bar sød og fremmelig.. Sej lille gut
tusind tak hehe ja, han vil sgu frem i verden den lille mand
AnnL skriver: Skøn update søde og hvor er han altså bare sød og charmerende
tusind tak søde
emmagirl skriver: Superseje supermand!!!!! SKØN Update, intet mindre
haha ja man skulle da næsten tro han vidste vi kalder ham supermand (og hvem supermand er) taaaaak smukke
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128