Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej
Har set en del gøre deres ægløsningstest og graviditetstest negative og vil egentlig bare lige høre hvordan i gør det? På en computer/mobil bagefter eller skal man have et bestemt program. Ja er ikke så teknisk
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Har været inde og "rode" rundt i paint, men uden held - Så de damer, ingen der kan hjælpe mig?
Anonym skriver: Hej Har set en del gøre deres ægløsningstest og graviditetstest negative og vil egentlig bare lige høre hvordan i gør det? På en computer/mobil bagefter eller skal man have et bestemt program. Ja er ikke så teknisk
stjernehimmel skriver: Du kan hente en app hvis du smider billedet herop kan jeg lige gøre den negativ for dig :-)
Du kan hente en app hvis du smider billedet herop kan jeg lige gøre den negativ for dig :-)
Dette
stjernehimmel skriver: Hvis du henter appen instancollag der er gratis kan di lave den om når du har taget et billed under effekter :-)
Hvis du henter appen instancollag der er gratis kan di lave den om når du har taget et billed under effekter :-)
Okay tak, det vil jeg prøve
Hej igen. Er det på iphone, for den siger ingen resultat hvis jeg søger på navnet instancollag?
Anonym skriver: Dette
Anonym skriver: Hej igen. Er det på iphone, for den siger ingen resultat hvis jeg søger på navnet instancollag?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128