Hvordan gør man?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.052 visninger
22 svar
3 synes godt om
13. november 2013

Anonym trådstarter

Hej

Har set en del gøre deres ægløsningstest og graviditetstest negative og vil egentlig bare lige høre hvordan i gør det? På en computer/mobil bagefter eller skal man have et bestemt program. Ja er ikke så teknisk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2013

Anonym trådstarter

Har været inde og "rode" rundt i paint, men  uden held  - Så de damer, ingen der kan hjælpe mig? 

Anmeld

13. november 2013

stjernehimmel

Anonym skriver:

Hej

Har set en del gøre deres ægløsningstest og graviditetstest negative og vil egentlig bare lige høre hvordan i gør det? På en computer/mobil bagefter eller skal man have et bestemt program. Ja er ikke så teknisk

Du kan hente en app hvis du smider billedet herop kan jeg lige gøre den negativ for dig :-)

Anmeld

13. november 2013

stjernehimmel

Hvis du henter appen instancollag der er gratis kan di lave den om når du har taget et billed under effekter :-)

Anmeld

13. november 2013

Anonym trådstarter

stjernehimmel skriver:

Du kan hente en app hvis du smider billedet herop kan jeg lige gøre den negativ for dig :-)

Dette

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

13. november 2013

Anonym trådstarter

stjernehimmel skriver:

Hvis du henter appen instancollag der er gratis kan di lave den om når du har taget et billed under effekter :-)

Okay tak, det vil jeg prøve

Anmeld

13. november 2013

Anonym trådstarter

stjernehimmel skriver:

Hej igen. Er det på iphone, for den siger ingen resultat hvis jeg søger på navnet instancollag?

Anmeld

13. november 2013

stjernehimmel

Anonym skriver:

Dette

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

13. november 2013

stjernehimmel

Anonym skriver:

Dette

Hvis du piller den ud af coveret er det nemmere at se tror jeg :-) man kan skulle testen af med fingerne hvor den er samlet :-)

Anmeld

13. november 2013

stjernehimmel

Anonym skriver:

Hej igen. Er det på iphone, for den siger ingen resultat hvis jeg søger på navnet instancollag?

Jep det er det :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.