Ringe om tidsbestilling (Herlev)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

231 visninger
5 svar
0 synes godt om
13. november 2013

Papillon

Jeg er åbenbart for sent ude til at bestille tid til NF online, men altså, der er jo også kun en måned til.. Troede det var tids nok, har ikke kendt mit skema for de uger før nu 

Så nu sidder jeg med telefonen og forsøger at komme igennem, har ringet de første 7-8 gange og får kun fat i optagetonen. Er det virkelig meningen, at det skal være sådan en kamp? Har I andre oplevet lignende? Kan man gøre noget andet? Er lidt træt af at skulle bruge min formiddag på denne måde, når jeg egentlig har noget, jeg skal have læst.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2013

mogms

bestille tid til NF ??

Jeg har fået en oversigt fra min læge, det eneste jeg skal bestille tid til selv er 3 lægebesøg. Alt andet vil jeg få besked om.  er det så forskellige fra landsdel til landsdel?

Men der er vel ikke andet end at blive ved med at prøve og ringe 

Anmeld

13. november 2013

Papillon

mogms skriver:

bestille tid til NF ??

Jeg har fået en oversigt fra min læge, det eneste jeg skal bestille tid til selv er 3 lægebesøg. Alt andet vil jeg få besked om.  er det så forskellige fra landsdel til landsdel?

Men der er vel ikke andet end at blive ved med at prøve og ringe 

Ja jeg skal selv bestille. Fik at vide, at det nemt kunne gøres over nettet, det er jo så åbenbart for sent nu 

De kunne bare godt have haft en irriterende melodi og en stemme der sagde "vent venligst" eller en funktion, hvor man kunne få dem til at ringe tilbage. Det er godt nok træls det her!

Anmeld

13. november 2013

mogms

Papillon skriver:

Ja jeg skal selv bestille. Fik at vide, at det nemt kunne gøres over nettet, det er jo så åbenbart for sent nu 

De kunne bare godt have haft en irriterende melodi og en stemme der sagde "vent venligst" eller en funktion, hvor man kunne få dem til at ringe tilbage. Det er godt nok træls det her!

underligt, men det er jo så forskelligt.

Men møj irrentende og den der smarte funktion at de ringer til dig, og kun koster 5 kr (eller hvad det nu er)

Når jeg har fået spat og prøvet det er jeg kun blevet ringet op 1 ud af 10 gange.

så den fancy funktion nægter jeg at bruge når skidtet ikke virker.

Anmeld

13. november 2013

Papillon

mogms skriver:

underligt, men det er jo så forskelligt.

Men møj irrentende og den der smarte funktion at de ringer til dig, og kun koster 5 kr (eller hvad det nu er)

Når jeg har fået spat og prøvet det er jeg kun blevet ringet op 1 ud af 10 gange.

så den fancy funktion nægter jeg at bruge når skidtet ikke virker.

Den funktion lyder så ikke til at være så meget værd alligevel

Gad vide om jeg bare kan møde op derude og be om at få en tid? 

Anmeld

13. november 2013

mogms

Papillon skriver:

Den funktion lyder så ikke til at være så meget værd alligevel

Gad vide om jeg bare kan møde op derude og be om at få en tid? 

tja hvis de er umulige at ringe op - så ville det da være en go ide 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.