Er ved og blive sindsyg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

393 visninger
2 svar
0 synes godt om
13. november 2013

Anonym trådstarter

Er ved og blive sindsyg af mit arbejde...
Når vi skal ringe os syge eller barnsyg er der en som står for at tage i mod opkaldet. I mandags kunne jeg så ikke få fat på hende og ringer derfor i stedet til min kollega, som siger hun nok skal sige det videre.

I dag da jeg så kommer på arbejde komme hende der står for sygemeldingerne hen til mig og holder en tale om at det er hende jeg skal ringe til så hun kan planlægge vagterne osv. JA det ved jeg sku godt, men kunne jo ikke få fat på hende. Og det synes hun jo var mærkelig for hun har jo telefonen på sig hele tiden.

Så er det jeg tænker bagefter: "står du og siger at jeg lyver?"

Havde lige brug for at få luftet lidt ud

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2013

hesøth

Anonym skriver:

Er ved og blive sindsyg af mit arbejde...
Når vi skal ringe os syge eller barnsyg er der en som står for at tage i mod opkaldet. I mandags kunne jeg så ikke få fat på hende og ringer derfor i stedet til min kollega, som siger hun nok skal sige det videre.

I dag da jeg så kommer på arbejde komme hende der står for sygemeldingerne hen til mig og holder en tale om at det er hende jeg skal ringe til så hun kan planlægge vagterne osv. JA det ved jeg sku godt, men kunne jo ikke få fat på hende. Og det synes hun jo var mærkelig for hun har jo telefonen på sig hele tiden.

Så er det jeg tænker bagefter: "står du og siger at jeg lyver?"

Havde lige brug for at få luftet lidt ud

Kan du ikke bare sende en sms, så har du da dokumentationen i orden....

Anmeld

13. november 2013

Anonym trådstarter

hesøth skriver:

Kan du ikke bare sende en sms, så har du da dokumentationen i orden....

Nej desværre ikke i vores system.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.