Når kæresten er klar

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

633 visninger
11 svar
0 synes godt om
25. juli 2009

Vingummien

til at få nr 2. Vi har hele tiden snakket om at gå igang med nr  2 unge her til August/September fordi ingen af os vil have så langt i mellem dem og så er Emil 1 år.
Men jeg ved faktisk ik helt om jeg er klar endnu, den ene da g er jeg, og den anden dag tænker jeg skal vi have en mere, Emil er jo sådan en skøn unge, har aldrig været noget, han er så glad hele tiden.

Men vil jo gerne have et barn mere, men jeg tænker også økonimi osv, ved godt at det skal man ikke for meget kan ændre sig på 9 mdr.
Men syntes bare at man skal have styr på sådan noget, el i hvert fald en af os skal have et arbejde, jeg har ik fundet et efter barslen og Frank blev fyret pga den latterlige krise der er. Og job er ik ligefrem det der hænger på træerne lige for tiden.

Hva for nogle forhold tog i jer og skal man i det hele taget være 100% klar, el bliver man nogensinde det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2009

Jules

suanne85 skriver:

til at få nr 2. Vi har hele tiden snakket om at gå igang med nr  2 unge her til August/September fordi ingen af os vil have så langt i mellem dem og så er Emil 1 år.
Men jeg ved faktisk ik helt om jeg er klar endnu, den ene da g er jeg, og den anden dag tænker jeg skal vi have en mere, Emil er jo sådan en skøn unge, har aldrig været noget, han er så glad hele tiden.

Men vil jo gerne have et barn mere, men jeg tænker også økonimi osv, ved godt at det skal man ikke for meget kan ændre sig på 9 mdr.
Men syntes bare at man skal have styr på sådan noget, el i hvert fald en af os skal have et arbejde, jeg har ik fundet et efter barslen og Frank blev fyret pga den latterlige krise der er. Og job er ik ligefrem det der hænger på træerne lige for tiden.

Hva for nogle forhold tog i jer og skal man i det hele taget være 100% klar, el bliver man nogensinde det?

Vi er os ved at snakke om nummer 2! Omkring til jul....Men ja der er godt nok meget at overveje... Men den helt rette tid kommer aldrig....Med mindre man vinder en masse miliioner i lotto så økonomien ikke er noget at tænke over...Og så heldige er vi nok desværre ikke!
Så det blir lige som sidst... smider beskyttelsen og ser hvad der sker
- resten skal nok løse sig hen af vejen... !
Hvis man drukner sig i de problemer så kommer det rette tidspunkt aldrig!

Anmeld

25. juli 2009

Diana...

Jules skriver:

Vi er os ved at snakke om nummer 2! Omkring til jul....Men ja der er godt nok meget at overveje... Men den helt rette tid kommer aldrig....Med mindre man vinder en masse miliioner i lotto så økonomien ikke er noget at tænke over...Og så heldige er vi nok desværre ikke!

Så enig 

Anmeld

25. juli 2009

sarahb

Min mand vil også gerne meget.
Men jeg vil gerne vente jeg vil NYDE isaac lidt endnu, nå at få et liv på abejdet igen osv.. Så jeg ved ikk hvornår jeg er klar, men han håber det bliver til November så er Isaac et år.. Meeeeennn Der bliver det ikk for mit vekommende jeg vil gerne vente lidt endnu

Anmeld

25. juli 2009

Vingummien

Jules skriver:

Ja det er nok rigtig nok.

Jeg er nok mere den der tænker meget over tingene måske nok fordi Emil kom pludselig, vi havde kun været sammen i 3 mdr, så tror måske det er en af grundende og så Naia. Men skal have en mere inden Emil er så gammel igen.

Anmeld

25. juli 2009

Honningblomst

Kære søde dig-smiler
Alt det praktiske det har det med at løse sig..
Men som du skriver her, så ville jeg vente...giv det nogle måneder endnu...3 år mellem børn eller mere er ikke skade til, hverken for børn elleer forældre(og spørger du mig, så er det bedre, men det er en anden diskussion)
Nyd da din lille gut...du skal nok blive klar igen..
Vi fik børn da vi havde lyst ...det var det eneste vi tænkte på..
Knus og held og lykke med beslutningen..
Eva

Anmeld

25. juli 2009

Vingummien

Eva skriver:

Kære søde dig-smiler
Alt det praktiske det har det med at løse sig..
Men som du skriver her, så ville jeg vente...giv det nogle måneder endnu...3 år mellem børn eller mere er ikke skade til, hverken for børn elleer forældre(og spørger du mig, så er det bedre, men det er en anden diskussion)
Nyd da din lille gut...du skal nok blive klar igen..
Vi fik børn da vi havde lyst ...det var det eneste vi tænkte på..
Knus og held og lykke med beslutningen..
Eva

ja, men hvordan får man den anden halvdel til at være enig i det.

Har nævnt det sådan lidt og så tror han jeg ik vil have flere børn og så køre det ud i en diskution. Måske også derfor lysten forsvinder lidt.

Vi vil begge gerne have flere, men er bare at blive enige

Anmeld

25. juli 2009

Honningblomst

suanne85 skriver:

ja, men hvordan får man den anden halvdel til at være enig i det.

Har nævnt det sådan lidt og så tror han jeg ik vil have flere børn og så køre det ud i en diskution. Måske også derfor lysten forsvinder lidt.

Vi vil begge gerne have flere, men er bare at blive enige

Men skal du få ham til at være enig da,...er det ikke ok at han gerne vil...man venter vel på den der ikke er klar endnu...præcis som hvis det er den anden vej rundt.
At få et barn er en fælles beslutning og i min verden noget der kun kan komme på tale hvis begge ønsker et barn.
Så fotæl din mand du ikke vil have et barn endnu, men senere...smiler
¨Knus..

Anmeld

25. juli 2009

Vingummien

Eva skriver:

Men skal du få ham til at være enig da,...er det ikke ok at han gerne vil...man venter vel på den der ikke er klar endnu...præcis som hvis det er den anden vej rundt.
At få et barn er en fælles beslutning og i min verden noget der kun kan komme på tale hvis begge ønsker et barn.
Så fotæl din mand du ikke vil have et barn endnu, men senere...smiler
¨Knus..

Jeps det er det da. Det jeg mener med det er at han skal acceptere hvordan jeg har det i sted for at køre det ud i en diskution som handler om noget der ik passer. For at sige man vil vente er ik li med at man ik vil have flere børn.

Anmeld

25. juli 2009

Honningblomst

suanne85 skriver:

Jeps det er det da. Det jeg mener med det er at han skal acceptere hvordan jeg har det i sted for at køre det ud i en diskution som handler om noget der ik passer. For at sige man vil vente er ik li med at man ik vil have flere børn.

Men det er nok bare svært for ham, han er ked og såret over du ikke vil endnu.
Det er nok noget der tager lidt tid at få accepteret...men han er jo nød til det...
kNus og held og lykke..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.