Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
MIWULA skriver: Ja det vi har brugt den har vi.. Vi har nemlig haft kombivogn ved siden af da det var nemmere i bilen så vi har ikk brugt barnevogenen så meget.. Søger du en da? Vi har nemlig vores til salg..
Ja det vi har brugt den har vi.. Vi har nemlig haft kombivogn ved siden af da det var nemmere i bilen så vi har ikk brugt barnevogenen så meget.. Søger du en da? Vi har nemlig vores til salg..
oki - nej desværre - for har nemlig købt denne Skulle bare lige høre om andre kendte den
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: oki - nej desværre - for har nemlig købt denne Skulle bare lige høre om andre kendte den
Hihi okey håber du også blir glad for den.. ;-) Hvad gav du for den??
MIWULA skriver: Hihi okey håber du også blir glad for den.. ;-) Hvad gav du for den??
Det håber jeg gav 4400,- med lift, madresser, regnslag, net og sele . og den skulle være fra 2011 - var det for meget?
Anonym skriver: Det håber jeg gav 4400,- med lift, madresser, regnslag, net og sele . og den skulle være fra 2011 - var det for meget?
Hvis den er pæn i stand synes jeg det er en fin pris.. Har selv min til 4500 kr..
MIWULA skriver: Hvis den er pæn i stand synes jeg det er en fin pris.. Har selv min til 4500 kr..
Den er super pæn - inden skjolder, slid eller rust. Men ikke med den orginale lift med får i - men en sort emmajunga - men det er nu lige meget!
Anonym skriver: Den er super pæn - inden skjolder, slid eller rust. Men ikke med den orginale lift med får i - men en sort emmajunga - men det er nu lige meget!
Nåå okey jamen hvis man ikk går så meget op i om det er samme farve så er det jo fint nok..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128