Hvad hedder denne model præcis?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. november 2013

Anonym trådstarter

MIWULA skriver:

Ja det vi har brugt den har vi.. Vi har nemlig haft kombivogn ved siden af da det var nemmere i bilen så vi har ikk brugt barnevogenen så meget.. Søger du en da? Vi har nemlig vores til salg..

oki - nej desværre - for har nemlig købt denne Skulle bare lige høre om andre kendte den 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2013

MIWULA

Anonym skriver:

oki - nej desværre - for har nemlig købt denne Skulle bare lige høre om andre kendte den 

Hihi okey håber du også blir glad for den.. ;-) Hvad gav du for den??

Anmeld

13. november 2013

Anonym trådstarter

MIWULA skriver:

Hihi okey håber du også blir glad for den.. ;-) Hvad gav du for den??

Det håber jeg gav 4400,- med lift, madresser, regnslag, net og sele . og den skulle være fra 2011 - var det for meget? 

Anmeld

13. november 2013

MIWULA

Anonym skriver:

Det håber jeg gav 4400,- med lift, madresser, regnslag, net og sele . og den skulle være fra 2011 - var det for meget? 

Hvis den er pæn i stand synes jeg det er en fin pris.. Har selv min til 4500 kr..

Anmeld

13. november 2013

Anonym trådstarter

MIWULA skriver:

Hvis den er pæn i stand synes jeg det er en fin pris.. Har selv min til 4500 kr..

Den er super pæn - inden skjolder, slid eller rust. Men ikke med den orginale lift med får i - men en sort emmajunga - men det er nu lige meget! 

Anmeld

13. november 2013

MIWULA

Anonym skriver:

Den er super pæn - inden skjolder, slid eller rust. Men ikke med den orginale lift med får i - men en sort emmajunga - men det er nu lige meget! 

Nåå okey jamen hvis man ikk går så meget op i om det er samme farve så er det jo fint nok..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.