Sig mig,

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. november 2013

mogms

Anonym skriver:

Er der virkelig bare slet ingen grænser for hvad et menneske og en familie skal gå igennem......

Man når lige at trække vejret efter den ene dårlige nyhed, dødsfald, kampe osv og så RAMLER hele ens verden bare IGEN......

HVORFOR kan døden ikke finde et andet sted end banke på ved os..... HVORFOR er døden blevet MIN families skygge... om jeg fatter det...

Det er FANME unfair..... man skal ikke hænge med hovedet når man står i lort til halsen.

Men det er bare svært når man mister den ene forældre og 3 mdr efter får den anden forældre besked på at tiden os her er talt.......

JEG er slet  IKKE klar til at blive forældre løs, og slet ik efter alt det vi lige har gået igennem..... og min datter skal ikke allerede til at miste en hun har kært igen.....

åhhh det bare slet ikke fair 

og selv om jeg ikke har mistet mine

Kan kan jeg virkelig sætte mig ind det, både for min mor og far har haft nogle virkelig close call, flere gange. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2013

LinLin

Jeg synes også jeg har taget min del af ulykker for læææænge siden, men det har "livet" åbenbart ikke været enig i...

Anmeld

13. november 2013

Anonym trådstarter

LinLin skriver:

Jeg synes også jeg har taget min del af ulykker for læææænge siden, men det har "livet" åbenbart ikke været enig i...

Nej "den" der styr det og uddeler modstand har virkelig en dårlig form for humor.... Det er virkelig utroligt hvor meget et menneske kan holde til

Anmeld

14. november 2013

Anonym trådstarter

farmand er blevet akut indkaldt til undersøgelse i dag... som pt er i gang.... suk ventetiden er godt nok lang når man ved at svaret er pest eller kolera...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.