Hård "æggeskal"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

569 visninger
4 svar
1 synes godt om
12. november 2013

Humanincubator

Blev idag ringet op af klinikken. Ingen af mine æg, som er taget ud til IVF, var blevet befrugtet. Æggene vil altså ikke lade sædcellerne komme ind i ægget (jeg bruger donor, så sædkvaliteten er i top). Det var lidt en mavepuster, og jeg var nødt til at tage hjem fra arbejde, fordi jeg slet ikke kunne holde sammen på mig selv.

Er der andre, der har haft samme "ægge"-problem, og som kan fortælle deres erfaring med det?

Jeg har fået tilbudt mikroinsemination, og jeg har valgt at takke ja.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2013

Kløver

Aldrig hørt om det, men ville ikke gå uden at give et kram

Anmeld

12. november 2013

ønskebørn74

Humanincubator skriver:

Blev idag ringet op af klinikken. Ingen af mine æg, som er taget ud til IVF, var blevet befrugtet. Æggene vil altså ikke lade sædcellerne komme ind i ægget (jeg bruger donor, så sædkvaliteten er i top). Det var lidt en mavepuster, og jeg var nødt til at tage hjem fra arbejde, fordi jeg slet ikke kunne holde sammen på mig selv.

Er der andre, der har haft samme "ægge"-problem, og som kan fortælle deres erfaring med det?

Mine æg har det samme og har lige fået tvillinger efter års kamp. Så det kan lade sig gøre. 

Anmeld

12. november 2013

tarkoflen

Humanincubator skriver:

Jeg har ikke samme problem som dig, men jeg har fået en dejlig lille pige ved hjælp af icsi

Rigtig meget held og lykke med næste forsøg.

Anmeld

13. november 2013

Nessie

Jeg har en enkelt gang oplevet at de ikke kunne få nålen ind i ægget, det var simpelthen for hårdt, og et andet æg var så porøst at det gik i stykker, da de prøvede.

Vi har nu 2 børn ved hjælp af mikroinsemination

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.