Børnehospitalet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. november 2013

TNBC

GUSO skriver:

Nej jeg har også svært ved det især efter jeg har fået et hjertebarn der har været igennem en stor operation

jeg får bare så ondt i maven når jeg ser syge børn(altså at de skal på hospitalet). jeg så den der lille film der var med knæk cancer. av mit hjerte for den søde lille pige.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2013

forår

Vi ved, at gårsdagens afsnit af ”Børn på hospitalet” har berørt mange meget. Programmets præmis er helt nøgternt at lade et kamerahold følge et udvalgt sundhedsfagligt personale på Nordsjællands Hospital. Denne hverdag byder, som vi ser i programmet tirsdag efter tirsdag på mange komplicerede udfordringer. Ofte går det godt og udramatisk – og andre gange udvikler situationerne sig anderledes. I denne verden, har Kanal 4 så et kamerahold med på sidelinjen, og altid med forældrenes accept! I gårsdagens afsnit har forældrene valgt, at deres lille piges hændelsesforløb skulle med i programmet. De har også haft mulighed for at sløre hendes ansigt, men det ønskede de ikke. Kanal 4 har bragt historien, på lige fod med alle de andre historier i programmet. Og som alle andre børn vi og personalet følger ind og ud af Nordsjællands Hospital, så slipper Kanal 4 dem, i det øjeblik, at den pågældende læge eller sygeplejerske forlader patienten og dets pårørende. Det har vi også gjort i dette tilfælde. Alle programmer fra ”Børn på hospitalet” er godkendt af Nordsjællands Hospital, inden de bringes på skærmen. Desuden er vi pålagt tavshedspligt, omkring alle øvrige forhold vi skulle have fået kendskab til under vores optagelser på Nordsjællands Hospital. Vi takker for alle jeres kommentarer og for, at I ser programmerne. MVH. Kanal 4 og Børn på hospitalet 

det er hvad de skriver tilbage i mailen....

Anmeld

13. november 2013

ano14316

forår skriver:

Vi ved, at gårsdagens afsnit af ”Børn på hospitalet” har berørt mange meget. Programmets præmis er helt nøgternt at lade et kamerahold følge et udvalgt sundhedsfagligt personale på Nordsjællands Hospital. Denne hverdag byder, som vi ser i programmet tirsdag efter tirsdag på mange komplicerede udfordringer. Ofte går det godt og udramatisk – og andre gange udvikler situationerne sig anderledes. I denne verden, har Kanal 4 så et kamerahold med på sidelinjen, og altid med forældrenes accept! I gårsdagens afsnit har forældrene valgt, at deres lille piges hændelsesforløb skulle med i programmet. De har også haft mulighed for at sløre hendes ansigt, men det ønskede de ikke. Kanal 4 har bragt historien, på lige fod med alle de andre historier i programmet. Og som alle andre børn vi og personalet følger ind og ud af Nordsjællands Hospital, så slipper Kanal 4 dem, i det øjeblik, at den pågældende læge eller sygeplejerske forlader patienten og dets pårørende. Det har vi også gjort i dette tilfælde. Alle programmer fra ”Børn på hospitalet” er godkendt af Nordsjællands Hospital, inden de bringes på skærmen. Desuden er vi pålagt tavshedspligt, omkring alle øvrige forhold vi skulle have fået kendskab til under vores optagelser på Nordsjællands Hospital. Vi takker for alle jeres kommentarer og for, at I ser programmerne. MVH. Kanal 4 og Børn på hospitalet 

det er hvad de skriver tilbage i mailen....

Synes det er et meget rimeligt svar...

Det var et meget barsk program i går og jeg var meget rystet bagefter..

Jeg forstår godt at de vælger at vise det på samme præmisser som de andre programmer...

Anmeld

13. november 2013

Isabella_mor

Det er jo med de samme præmisser som plejepersonalet har på sygehuset ved akutmodtagelsen. Jeg ville som sygeplejerske måske føle at der er nogle patienter som jeg ikke kan slippe, og derfor ville jeg evt læse op på journalen for at få vished og for at kunne lukke for det kapitel.! men man skal jo slippe folk i den branche, og hvis formålet med programmet er, at følge personalet på Børneafdelingen, så skal de jo ikke følge børnene.! 

Jeg kan godt forstå at mange af seerne vil have stillet deres nysgerrighed mht pigen fordi at de fleste sidder tilbage med et håb om at hun klarede den. Og vi har jo ikke fået en valid bekræftelse på om hun klarede den eller ej, og det er selvfølgelig super tragisk for familien hvis rygter taler sandt om hun ikke klarede den. Men ærligt talt er det jo ikke noget vi som seer har krav på at få vished om.! Det rager i princippet ikke os.! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.