Vægdekorering?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

546 visninger
6 svar
0 synes godt om
25. juli 2009

Rasmine

Hvordan beamer man et billede op på væggen, hvis ikke man har en overhead?
Vi skal lave nyt værelse til Mille, og jeg vil gerne lave et fedt maleri på væggen.
Havde tænkt mig at printe noget ud fra nettet, og¨på én eller anden måde overføre det til væggen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2009

Bom

Har du måske en projektor, det er jo næsten som en overhead...

Anmeld

25. juli 2009

Rasmine

Mini-Terp skriver:

Har du måske en projektor, det er jo næsten som en overhead...

Nej, er det sådan en legetøjs én?

Anmeld

25. juli 2009

ka li ja

mædde! en projekter er en fremviser, hvor du fx kan se en film på et stort lærrede eller en hvid væg

kan du ikke prøve at ringe til en skole og hører om d har nogle gamle ohp'er stående der alligevel skal smides ud?

det jeg har tegnet på væggen her hjemme, er i frihånd. altså hvor jeg bare har stået med et A4 papir i hånden mens jeg malede motivet op.

Anmeld

25. juli 2009

oo

min svoger skulle male et billede, som han hapsede fra internettet, og han printede billedet ud på alm. papir, tegnede det op på bagepapir med blyant(ved at lægge det ovenpå selve billedet) og så vender man bagepapiret om mog væggen og tegner stregerne en gang til, så kommer der et svagt aftryk af billedet, som man så kan male eller tegne tydeligere op naturligvis skal man lige være opmærksom på, at nogle ting blir spejlvendt

Anmeld

25. juli 2009

Bom

ka li ja skriver:

mædde! en projekter er en fremviser, hvor du fx kan se en film på et stort lærrede eller en hvid væg

kan du ikke prøve at ringe til en skole og hører om d har nogle gamle ohp'er stående der alligevel skal smides ud?

det jeg har tegnet på væggen her hjemme, er i frihånd. altså hvor jeg bare har stået med et A4 papir i hånden mens jeg malede motivet op.

Nemlig....

Anmeld

25. juli 2009

Trolde_mor

ka li ja skriver:

Ellers kan du hører venner og familie om de har en, man har kunne købe en i Harald Nyborg for 350,- Måske de har nogle få tilbage?

Held og lykke med det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.