Nogle advokater herinde ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

324 visninger
5 svar
0 synes godt om
12. november 2013

Anonym trådstarter

Ja sagen er den jeg har haft lånt min bil ud til min eks kæreste, han bliver så stoppet af politiet da han snakker i telefon . Det viser sig så han har fået 3 klip i sit kørekort og derved har mistet det. Dette har jeg ikke vidst noget om og han har stadig sit plastik kort som jeg også så den dag han lånte bilen . Nu vil politiet så sigte mig for at have lånt min bil ud til en der ikke har kørekort og give mig en bøde. Men anede jo ikke han ikke havde. Jeg har taget billeder af kørekortet efterfølgende som bevis på at jeg har set det og at han stadig har det. Hvad mere kunne jeg gøre?
Politiet selv mener jeg kommer til at betale for bøden . Hvilket jeg ikke har tænkt mig at gøre . Vil bare høre hvordan min sag ser ud hvis den ender i retten?
På forhånd tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2013

Lotus86

Jeg er dog ikke advokat, men jeg arbejder med straffesager til dagligt, og jeg har aldrig oplevet en sag hvor nogen er blevet dømt for dette. Du har jo handlet i god tro, og har da ingen ærlig chance for at vide, at han har fået frataget sit kørekort når han viser det til dig. Tror ikke du skal være bekymret.

Anmeld

12. november 2013

B&J

prøv at ringe til en advokat og hør om i ikke har gratis advokat hjælp i jeres by det har vi i vores tror det er hver torsdag men kan gå op og spørge det om et spørgsmål og de lige kigger hurtig på sagen og fortæller hvordan og hvorledes kan også være en advokat vil udtale sig kort uden du skal betale for det

Anmeld

12. november 2013

Anonym trådstarter

Lotus86 skriver:

Jeg er dog ikke advokat, men jeg arbejder med straffesager til dagligt, og jeg har aldrig oplevet en sag hvor nogen er blevet dømt for dette. Du har jo handlet i god tro, og har da ingen ærlig chance for at vide, at han har fået frataget sit kørekort når han viser det til dig. Tror ikke du skal være bekymret.

Nej kan heller ikke forstå det. Men politimanden jeg snakkede med sagde jeg højest sandsynlig ville komme til at betale for bøden . Men det nægter jeg simpelthen

Anmeld

12. november 2013

Anonym trådstarter

B&J skriver:

prøv at ringe til en advokat og hør om i ikke har gratis advokat hjælp i jeres by det har vi i vores tror det er hver torsdag men kan gå op og spørge det om et spørgsmål og de lige kigger hurtig på sagen og fortæller hvordan og hvorledes kan også være en advokat vil udtale sig kort uden du skal betale for det

Det vil jeg da lige prøve og tak ??

Anmeld

12. november 2013

B&J

Anonym skriver:

Det vil jeg da lige prøve og tak ??

det var så lidt håber det kan give dig lidt information

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.