Lang cyklus..? Hjælp!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

406 visninger
6 svar
1 synes godt om
12. november 2013

Hjulben

Hej alle baby brugere

Jeg stoppede på mine p-piller i midten af august, hvorefter jeg fik min mens som jeg plejer.. Herefter gik der 41 dage før jeg fik min men igen, den var meget sparsom i 3 dage og pletblødte kun på 4 dagen.. Jeg er nu idag på min cd 42 og der er ingen tegn på mens..!?

Jeg ved godt at efter p-pille stop, at ens mens kan være urelmæssig.. Men efter 2 mens, kan cyklus så godt blive længere og længere? Og har man overhoved ægløsning i så lang en cyklus?

Jeg tog en test her for en uge siden, som efter 5-6 minutters tid viste så svag en streg at jeg kun kunne se den, hvis jeg skilte testen ad.. Jeg er ret forvirret.. Håber der er nogen af jer der har nogen lignede erfaringer i vil dele

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2013

Helloo

Må vi se billed af testen   ?

Anmeld

12. november 2013

Hjulben

Stregen var så svag at man ikke kunne se den på det billede jeg tog.. Så jeg slettede det igen

Anmeld

12. november 2013

Mitlivsommooor

Amanda91 skriver:

Hej alle baby brugere

Jeg stoppede på mine p-piller i midten af august, hvorefter jeg fik min mens som jeg plejer.. Herefter gik der 41 dage før jeg fik min men igen, den var meget sparsom i 3 dage og pletblødte kun på 4 dagen.. Jeg er nu idag på min cd 42 og der er ingen tegn på mens..!?

Jeg ved godt at efter p-pille stop, at ens mens kan være urelmæssig.. Men efter 2 mens, kan cyklus så godt blive længere og længere? Og har man overhoved ægløsning i så lang en cyklus?

Jeg tog en test her for en uge siden, som efter 5-6 minutters tid viste så svag en streg at jeg kun kunne se den, hvis jeg skilte testen ad.. Jeg er ret forvirret.. Håber der er nogen af jer der har nogen lignede erfaringer i vil dele

Jeg har også haft meget uregelmæssig mens, men da min kæreste og jeg besluttede os for at starte pb, brugte jeg æl test og jeg blev altså gravid i 1. cyklus 

Så det vil jeg da anbefale dig og husk at på æl tests skal begge streger være lige tydelige for at den er positiv!

Held og lykke til dig.

Anmeld

12. november 2013

Silke91

Kan godt forstå hvis du er frustreret
I det første halve år efter jeg stoppede på p-piller blev min cyklus længere og længere og blødningerne var meget utilregnelige. Da den efter 6 måneder var op på 56 dage gik jeg til lægen og fik en henvisning til en gynækolog som konkluderede at jeg har PCO. Dermed ikke sagt at du har det og som du selv nævner tager det jo ofte noget tid før cyklus fungerer af sig selv. Der er nok ikke andet og gøre end at vente lidt endnu og er det ikke blevet normalt inden 6-12 måneder ville jeg nok få en tid hos lægen

Anmeld

12. november 2013

Rødhætte

Amanda91 skriver:

Hej alle baby brugere

Min cyklus blev også bare længere og længere som tiden gik (7 mdr). Var oppe på 44 dage.. Total øv, men jeg begyndte at bruge æl test og så blev der gevinst..

Held og Lykke

Anmeld

12. november 2013

Hjulben

Tak for jeres svar :-)
Håber på den ikke bliver for lang.. Så det bliver nemmere at udregne æl :-) og med så lang en cyklus er vente tiden jo også længere til test dag :/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.