For meget udbetalt friplads - tilbagebetaling

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

810 visninger
3 svar
1 synes godt om
12. november 2013

Anonym trådstarter

Jeg fik i foråret for meget udbetalt i fripladstilskud, og jeg skal derfor betale det tilbage. Men nu kommer julen, så jeg kommer også til at betale i januar. Men er det skyldige beløb fast, eller stiger det efter 2014 taksterne??

Ikke at beløbsforskellen er stor, men jeg er da alligevel nysgerrig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2013

stjernehimmel

Anonym skriver:

Jeg fik i foråret for meget udbetalt i fripladstilskud, og jeg skal derfor betale det tilbage. Men nu kommer julen, så jeg kommer også til at betale i januar. Men er det skyldige beløb fast, eller stiger det efter 2014 taksterne??

Ikke at beløbsforskellen er stor, men jeg er da alligevel nysgerrig

det skyldige beløb er fast.. da det er en beregning de har lavet ud fra den gamle sats :-)

Anmeld

12. november 2013

Anonym trådstarter

Tak :-)

Jeg ved bare at hvis man skylder børnebidrag, så stiger de efter det år man er i . Altså hvis du skylder penge for december 2012, så er det 2013 satsen der skal betales.

Anmeld

12. november 2013

stjernehimmel

Anonym skriver:

Tak :-)

Jeg ved bare at hvis man skylder børnebidrag, så stiger de efter det år man er i . Altså hvis du skylder penge for december 2012, så er det 2013 satsen der skal betales.

Hmm det virker da lidt unfair hvis man skal betale for et år men med en ny taks der træder i kræft efter man har "lånt" beløbet.....
(de ved da lige hvordan de skal hive ekstra penge hjem )

Men mht friplads så betalte jeg ik mere end jeg havde fået for meget efter den sats hvor jeg fik dem i :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.