Kombinations idéer til denne kjole?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

651 visninger
11 svar
1 synes godt om
12. november 2013

Bare gæst

Jeg har lige bestilt denne kjole til min datter, da vi skal holde barnedåb for den mindste inden længe.

Men hvad kan man kombinere den med? En kort cadigan? Eller en langarmet body inden under, så det ikke bliver så koldt med bare arme?

Idéer modtages gerne og pfh tak.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2013

stjernehimmel

Bare gæst skriver:

Jeg har lige bestilt denne kjole til min datter, da vi skal holde barnedåb for den mindste inden længe.

Men hvad kan man kombinere den med? En kort cadigan? Eller en langarmet body inden under, så det ikke bliver så koldt med bare arme?

En bolero.. men havde nok valgt en body da det ville være synd at dække de fine ærmer/hals til

Anmeld

12. november 2013

Camillago

Det er godt nok en fin kjole. Hvor har du fundet den? Vi skal også holde barnedåb om et par uger, så jeg kigger på kjoler til storesøstrene.

Som svar på dit spørgsmål ville jeg kombinere kjolen med en langærmet body, som du skriver, og evt. en bolero over skuldrene.

Anmeld

12. november 2013

Bare gæst

Camillago skriver:

Det er godt nok en fin kjole. Hvor har du fundet den? Vi skal også holde barnedåb om et par uger, så jeg kigger på kjoler til storesøstrene.

Som svar på dit spørgsmål ville jeg kombinere kjolen med en langærmet body, som du skriver, og evt. en bolero over skuldrene.

Jeg faldt også for den med det samme jeg så den. Du kan købe den inde på SmartKids.dk. Det er vidst en af nyhederne fra Aya Naya.. 

Tak for dit svar.

Anmeld

12. november 2013

Bare gæst

stjernehimmel skriver:

En bolero.. men havde nok valgt en body da det ville være synd at dække de fine ærmer/hals til

Ja, det var også det jeg tænkte... 

Anmeld

12. november 2013

lineog4

langærmet inden under enten den sikre kombi med den samme petrol farve eller bryde fuldstændig med en stærk farve alla orange 

Anmeld

12. november 2013

Muffinmus

Så fin som den er ville jeg klart vælge en body under fordi man så ser hele kjolen enten hvid, ferskenfarvet eller måske lysegrå?? Samme med leggings eller strømpebukser

Anmeld

12. november 2013

Kløver

Hvor er den flot

Ville klart vælge en body enten i mørk eller blå farve mon matcher

Anmeld

12. november 2013

lycly

Bare gæst skriver:

Jeg synes det ville ødelægge kjolen at putte nogen ud over, så helt klart en body inden under Evt i en mørkeblå farve og med matchende strømpebukser

Anmeld

12. november 2013

mch

Bare gæst skriver:

jeg havde valgt bolero og strømpebukser og så nogle ballerinaer/laksko

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.