Jeg vælger lige at skrive ano, pga omstændighederne.
Jeg er SÅ lykkelig, og har bare brug for at skrive det....
I sin tid fik min mor en ny mand.... en rigtig psykopat viste det sig.... som hun fik et barn med... vores lillebror på 11 år... faren til barnet er psykopat, misbruger og for fanden hvor har det kostet alle i familien og dem tæt på smerte, bekymringer og frygt.
Min mor har forældre myndigheden over drengen, men faren til barnet starker, køre psykisk terro og kan hverken tag vare på sig selv eller vores bror når han ser ham....
Min mor dør, og lillebror kommer i den DEJLIGSTE plejefamile og trives rigtig godt.
Vi har lovet vores mor at KÆMPE med næb og klør for vores bror, at han får lov at nlive i plejen, at hans far IKKE får myndigheden over ham, at han IKKE skal bo ved hans far, at der skal være overvåget samvær... og min mor indstiller min storesøster til at få forældre myndigheden over vores bror...
Som søskende står vi dårligt stillet mht at være en del af vores brors liv, mht samkvem og medbestemmelse... dette er plejefamilien der bestemmer om vi må se ham osv.... han har som sagt den skønneste plejefamile MEN man ved bare aldrig hvad der sker....
og nu, har vi(min søster) endelig fået forældre myndigheden over vores lillebror....
Jeg er SÅ lykkelig, så lettet og min frygt er forsvundet... vi ved at han nu er i sikre hænder, at vi ikke kan blive nægtet kontakt og at han IKKE skal i hænderne på sin far..... ENDELIG kan vores bror få lov at være 11 år, uden den samme frygt og med viden om at vi ALTID vil og kan være der for ham.....
Åhh havde bare behov for at sige det.......
Anmeld