Hvad skal jeg lave til børnehaven?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.153 visninger
5 svar
0 synes godt om
12. november 2013

MorT3Banditter

Hej

Min søn fylder 3 år på torsdag og vil derfor gerne have middagsmad med til de andre børn.

Men hvad filan skal jeg finde på?
Det skal være noget som alle kan spise, både danskere og udlændinge. Men svinekød er derfor ikke bandlyst, det kan bare erstattes med noget andet for dem der ikke må spise det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Pølsehorn med kyllingepølser.

Frikadeller med kyllingefars.

Pizza snegle.

Pasta og kødsovs, med flutes. Vh stine

Anmeld

12. november 2013

lille-trold

Min søn havde en rugbrødskagemand med - hvor kvarte stykker rugbrød havde forskelligt pålæg og pyntet lidt. Jeg siger dig de spiste - pædagogerne fortalte at selv de børn der ikke kendte til rugbrød og aldrig havde det i madkassen, de spiste også godt :-)

Anmeld

12. november 2013

Tip!

Jeg lavede disse små sandwich til min søns stue i børnehaven til hans fødselsdag der var leverpostej, æg og spegepølse i dem.. Ved siden af lavede jeg popcorn og vindruer til dem hver i en lille pose  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

12. november 2013

L&V

MorT2Banditter skriver:

Hej

Min søn fylder 3 år på torsdag og vil derfor gerne have middagsmad med til de andre børn.

Men hvad filan skal jeg finde på?
Det skal være noget som alle kan spise, både danskere og udlændinge. Men svinekød er derfor ikke bandlyst, det kan bare erstattes med noget andet for dem der ikke må spise det.

Pasta og kødsovs plejer være være det største hit i den bhv jeg er i

Anmeld

12. november 2013

MorT3Banditter

lille-trold skriver:

Min søn havde en rugbrødskagemand med - hvor kvarte stykker rugbrød havde forskelligt pålæg og pyntet lidt. Jeg siger dig de spiste - pædagogerne fortalte at selv de børn der ikke kendte til rugbrød og aldrig havde det i madkassen, de spiste også godt :-)

Ja jeg spurgte også pædagogerne i børnehaven om hvad børnene sådan foretrak. Og hun sagde rugbrød med en masse forskellig pålæg og så måske noget agurk og tomat som de kunne komme på. Så tror næsten bare at jeg gør det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.