Måske gravid ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

867 visninger
11 svar
4 synes godt om
11. november 2013

Anonym trådstarter

Hej piger. Jeg har taget en test nu her, har det sådan underlig i kroppen ! Har taget nogle stykker billeder ind. Hvad syves i? Er idag 2+6
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2013

Anonym101

Anonym skriver:

Hej piger. Jeg har taget en test nu her, har det sådan underlig i kroppen ! Har taget nogle stykker billeder ind. Hvad syves i? Er idag 2+6

Hvis du kun er 2+6 har ægget jo endnu ikke sat sig fast?
Den ser også tværet ud, der må ikke komme for meget urin på så kan de godt tvære. Jeg ville vente en uge med at teste igen

Anmeld

11. november 2013

Anonym trådstarter

Sandra Norit skriver:

Hvis du kun er 2+6 har ægget jo endnu ikke sat sig fast?
Den ser også tværet ud, der må ikke komme for meget urin på så kan de godt tvære. Jeg ville vente en uge med at teste igen

Ok vil vente til mandag der vil jeg gøre 4+0 idag vil jeg da så være 3+0 men når jeg skriver det herinde ville jeg kun være 2+6 det forstår jeg altså ikke !!

Anmeld

11. november 2013

Anonym101

Anonym skriver:

Ok vil vente til mandag der vil jeg gøre 4+0 idag vil jeg da så være 3+0 men når jeg skriver det herinde ville jeg kun være 2+6 det forstår jeg altså ikke !!

Hvis du er 3+0 i dag så test i dag HCG fordobler hver anden dag ca. Hvad mener du med herinde?

Anmeld

11. november 2013

Anonym trådstarter

SJN skriver:

Hvis du er 3+0 i dag så test i dag HCG fordobler hver anden dag ca. Hvad mener du med herinde?

Har testede idag det er den test jeg har i tråden.. Jamen efter mine beregninger er jeg 3+0 idag .. Men nå jeg laver en termins beregner siger den 2+6 ??? Forstår det ikke

Anmeld

11. november 2013

Sisse Vinther

Ægget kan ikke have nået at sætte sig fast, så du bør ikke kunne teste positivt hvis du er gravid endnu.

Anmeld

11. november 2013

Anonym101

Har testede idag det er den test jeg har i tråden.. Jamen efter mine beregninger er jeg 3+0 idag .. Men nå jeg laver en termins beregner siger den 2+6 ??? Forstår det ikke

Hmmm.

Altså jeg regner med dem på nettet, de holder stik med min datters ultralydsfastsatte termin og mine lægeres.

Ægget sætter sig fast 3+0 hvis der er noget, hvis der ikke er skulle din menstruation komme når du så er 4+0. Derfor ville jeg vente til du var 4+0, hvis du regner med nettets. Hvis du vælger at regne med din beregning så ville jeg teste når du var 4+1, så har du gjort hvad du kan

Anmeld

11. november 2013

1234rj

Anonym skriver:

Kan desværre ikke se nogen streg.. Krydser for at du/i snart får to streger :-)

Altså jeg testede positiv 3+0 og er i dag 14+3, så det kan lade sig gøre :-)

Anmeld

11. november 2013

Anonym trådstarter

Sisse Vinther skriver:

Ægget kan ikke have nået at sætte sig fast, så du bør ikke kunne teste positivt hvis du er gravid endnu.

Okaj, tak for hjælpen venter til jeg er 4+1 med at teste,

Anmeld

11. november 2013

Anonym trådstarter

SJN skriver:

Hmmm.

Altså jeg regner med dem på nettet, de holder stik med min datters ultralydsfastsatte termin og mine lægeres.

Ægget sætter sig fast 3+0 hvis der er noget, hvis der ikke er skulle din menstruation komme når du så er 4+0. Derfor ville jeg vente til du var 4+0, hvis du regner med nettets. Hvis du vælger at regne med din beregning så ville jeg teste når du var 4+1, så har du gjort hvad du kan

Så venter jeg med at teste nu til jeg er 4+1 med at teste selv om det kan være svært ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.