Børnemodel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

585 visninger
2 svar
0 synes godt om
11. november 2013

Anonym trådstarter

Hejsa Alle

vi har en datter fra August 2011. Vi er meget ofte blevet spurgt hvorfor vi ikke sende ansøgninger afsted, så hun kunne blive børnemodel.... Jeg har nok haft det sådan lidt at, ej det syntes jeg ikke.

På facebook så jeg så et opslag hvor en kiopraktor søgte børnemodeller til billeder på deres nye hjemmeside. Jeg tænkte at det var jo en mulighed for at prøve det af... Og min datter ELSKEDE det. Hun nød opmærksomheden!! 

Fotografen var tosset med hende og kunne slet ikke stoppe med at tage billeder igen! 

Nu er mit spørgsmål så.

Nogen herinde der kender til den verden??

Hvilket "selvskab" skal man vælge og IKKE vælge? 

Med venlig hilsen Mor til måske kommende børnemodel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2013

Kamulla

bum bum bum...

har en søn der er så stor og selv har ytret sig om han ønsker at være model.. mange har også altid spurgt mht til ham, men har haft den mening at han skal være stor nok til selv at tage beslutningen. nu er han jo vokset op med moderens store kamera..

jeg har selv været børnemodel, og jeg var i et sted der hed J-S booking, var ret tilfreds med stedet og ved det endnu eksisterer, de skaffede mig arbejde for reklame film, film, magasin mm. 

tror jeg selv vælger at ansøge min søn hos dem der hedder: little-people.dk og online-casting.dk 

du skal være opmærksom på at når man har et barn der skal være model, skal man være fleksibel som forældre da der kommer mange jobs der primært ligger i hverdagene.. man kan self ikke komme til hvert job man bliver booket til, men de ligger meget vægt på man er inforstået med dette inden..

Anmeld

12. november 2013

Anonym trådstarter

Jeg er selvstændig, så har mulighed for at kunne være fleksibel så jeg kan tage med 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.