40,2 i temp, men komtaktbar?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. november 2013

2721

Faith skriver:

Jeg ringede engang til vagtlægen fordi min søn havde 40.4 i temperatur.

Beskeden var: "Så længe han er kontaktbar, spiser og drikker, er der intet vi kan gøre. Ring igen hvis han bliver ukontaktbar".

Vil næsten lægge hovedet på blokken for at de siger det samme til dig.

Feber er kroppens egen måde at bekæmpe betændelse eller vira i kroppen, og børn får oftere feber end voksne da de endnu ikke har dannet antistoffer mod de forskellige sygdomme.

God bedring med den lille mand

Hold da op:-0
Da jeg ringede lørdag ville de se ham alene af den grund at hans temp var 39,5

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2013

Faith

2721 skriver:

Forskelligt fra kommune til kommune sikkert

Anmeld

11. november 2013

Faith

2721 skriver:

Hov skal lige nævnes at min søn var blevet tjekket ved egen læge samme dag hvor hun konstaterede at der var tale om en virus. Hans temperatur steg til 40.4 om aftenen og derfor ringede jeg til vagtlægen

Anmeld

11. november 2013

2721

Faith skriver:

Forskelligt fra kommune til kommune sikkert

Helt sikkert

Jeg synes selv jeg er blevet ret hærdet med tiden og er laaangt fra første gag han har rundet 40, men jeg synes blot han får det værre og han er dækket af nældefeber og har lidt tynd mave og ja, jeg ved ikke
Måske også fordi vi bor alene pt og det synes jeg er ret utrygt.

Anmeld

11. november 2013

2721

Faith skriver:

Hov skal lige nævnes at min søn var blevet tjekket ved egen læge samme dag hvor hun konstaterede at der var tale om en virus. Hans temperatur steg til 40.4 om aftenen og derfor ringede jeg til vagtlægen

Okay
Det er klart også et element hos mig at kl ikke er mere og jeg ved den kommer til at stiger takt med kl bliver mere

Anmeld

11. november 2013

Faith

2721 skriver:

Helt sikkert

Jeg synes selv jeg er blevet ret hærdet med tiden og er laaangt fra første gag han har rundet 40, men jeg synes blot han får det værre og han er dækket af nældefeber og har lidt tynd mave og ja, jeg ved ikke
Måske også fordi vi bor alene pt og det synes jeg er ret utrygt.

Kan virkelig godt forstå du er utryg, det er jeg også hver eneste gang mine børn har feber eller er syge generelt. Det følger nok bare med det at være mor

Jeg ville helt klart ringe til vagtlægen og høre hvordan du skal gribe det an.

Anmeld

11. november 2013

2721

Faith skriver:

Kan virkelig godt forstå du er utryg, det er jeg også hver eneste gang mine børn har feber eller er syge generelt. Det følger nok bare med det at være mor

Jeg ville helt klart ringe til vagtlægen og høre hvordan du skal gribe det an.

Tak, føler mig så fjollet:-(

Det vil jeg gøre, tak

Anmeld

12. november 2013

Mettefpigen

Fik du ringet?

Anmeld

12. november 2013

2721

Mettefpigen skriver:

Fik du ringet?

Hej
Han faldt i søvn og valgte at se tiden an og ringe til ørelægen til morgen, da jeg gerne ville have ham ordentligt undersøgt, så efter en nat jeg aldrig troede ville ende fik vi en tid til ørelægen og han er nu i behandling for mellemørebetændelse og skal til tjek igen om 14 dage.
Hun sagde at der var rigtig rigtig meget tryg på så trommehinden nok risikere at springe, men nu må vi se.

Anmeld

12. november 2013

Tulipan

2721 skriver:

Hej
Han faldt i søvn og valgte at se tiden an og ringe til ørelægen til morgen, da jeg gerne ville have ham ordentligt undersøgt, så efter en nat jeg aldrig troede ville ende fik vi en tid til ørelægen og han er nu i behandling for mellemørebetændelse og skal til tjek igen om 14 dage.
Hun sagde at der var rigtig rigtig meget tryg på så trommehinden nok risikere at springe, men nu må vi se.

Godt at han er kommet i behandling, så får han det forhåbentlig snart bedre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.