hej damer, skulle bare lige brokke mig lidt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

480 visninger
6 svar
1 synes godt om
11. november 2013

Anonym trådstarter

hmm, efter vi har smidt pb ud af hovedet, er jeg begyndt at få lænd smerter og lidt mens smerter af og til svedture om natten sindsyg træthed. men jeg havde altså mens dn 5/11 til dn 13/11 meget slimet blod med brunt i af og til, nogen gange stoppet blodet også og blev til brunt udflåde, kan bare ikke passe at der skulle være noget, så meget jeg blødte en af de dage. men ja mit ene bryst stikker og svir især rundt op nippel .
gider bare ikke teste da jeg tror min krop er lidt forvirret
hvis ikke kroppen skaber sig er jeg 4+6 men neeej!

nå måtte bare lige rase lidt ud

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2013

mortilfreja

Anonym skriver:

hmm, efter vi har smidt pb ud af hovedet, er jeg begyndt at få lænd smerter og lidt mens smerter af og til svedture om natten sindsyg træthed. men jeg havde altså mens dn 5/11 til dn 13/11 meget slimet blod med brunt i af og til, nogen gange stoppet blodet også og blev til brunt udflåde, kan bare ikke passe at der skulle være noget, så meget jeg blødte en af de dage. men ja mit ene bryst stikker og svir især rundt op nippel .

Lyder præcis som den situation jeg står i og jeg har testet positiv

Synes du skal teste

Anmeld

11. november 2013

Anonym trådstarter

mortilfreja skriver:

Lyder præcis som den situation jeg står i og jeg har testet positiv

Synes du skal teste

tør ikke
noget siger mig jeg bare skal lukke mine øre for de symptomer der bare lige ud af det blå er kommet og vente til dn 30/11

Anmeld

11. november 2013

isabellasmor

Anonym skriver:

Øm lænd, mens smerter, svedture, ømme dutter og træthed, sådan havde jeg det også. Og jeg var gravid, men det blev desværre ikke hængende. Begyndte at bløde 4+4 

Jeg ville teste 

Anmeld

11. november 2013

Anonym trådstarter

isabellasmor skriver:

Øm lænd, mens smerter, svedture, ømme dutter og træthed, sådan havde jeg det også. Og jeg var gravid, men det blev desværre ikke hængende. Begyndte at bløde 4+4 

Jeg ville teste 

men havde jo en blødning, derfor tænker jeg tssssh

og sikke træls for dig <3

Anmeld

11. november 2013

isabellasmor

Anonym skriver:

men havde jo en blødning, derfor tænker jeg tssssh

og sikke træls for dig <3

Ja, men alt kan jo i princippet lade sig gøre! Man kan jo håbe i hvert fald.... Altså jeg ville teste , så får du vished! 

Anmeld

11. november 2013

Anonym trådstarter

isabellasmor skriver:

Ja, men alt kan jo i princippet lade sig gøre! Man kan jo håbe i hvert fald.... Altså jeg ville teste , så får du vished! 

Der jo kun 19 dage til næste mens
så venter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.