G-test.. :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

399 visninger
5 svar
0 synes godt om
11. november 2013

Anonym trådstarter

Har stirret mig blindt på denne test til morgen..skulle være 4+1 :/ men er ikk sikker på testen.. burde den ikk være tydelig hvis der var gevindst ???  Har en søn i forvejen og kunne teste positiv allerede 3+5 dengang :/

Stregen skulle være under den orange krumme 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2013

Sandratoft

Det er virkeligt svært at se, synes godt jeg kan ane en streg af en art, men måske øjnene snyder dig. 

Prøv at teste igen imorgen og se om der ikke kommer en forbedring =)

Anmeld

11. november 2013

Bak

Anonym skriver:

Har stirret mig blindt på denne test til morgen..skulle være 4+1 :/ men er ikk sikker på testen.. burde den ikk være tydelig hvis der var gevindst ???  Har en søn i forvejen og kunne teste positiv allerede 3+5 dengang :/

Jeg synes desværre, den ser negativ ud. Burde en evt streg ikke også være lidt tættere på kontrolstregen? Og altså ikke der, hvor du har sat pilen…
for, at den er der om nogle dage i stedet for

Anmeld

11. november 2013

Line&Mike

Anonym skriver:

Jeg synes godt man kan ane streg nummer 2! 

Krydser fingre for at den er mere tydelig om nogle dage 

Anmeld

11. november 2013

MMOGM

Synes godt jeg kan ane en svag streg. Min var også meget svag de første dage, se evt mit billede 

For der er gevinst 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

11. november 2013

Trekløver(:

Anonym skriver:

Jeg ser en svag streg nummer to. Hvis den kom indenfor tid, så vil jeg sige der er håb

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.