Hemmeligt bryllup HOW!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. november 2013

Team Putte

Anonym skriver:

Vi havde også overvejet at finde nogle vidner vi ikke kender, det kunne være sjovt

Vi har mulighed for at få min onkel og hans kone til det, men vi vil helst det kun er min mor der ved det

Havde jeg boet i kbh havde jeg tilbudt det!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2013

Anonym trådstarter

Team Putte skriver:

Havde jeg boet i kbh havde jeg tilbudt det!

hehe hvor er du sød !

Det største MEN på den front er, at det simpelthen ville være altødelæggende hvis de personer ikke mødte op Ved ikke om vi ville kunne stole på det

Anmeld

10. november 2013

Team Putte

Anonym skriver:

hehe hvor er du sød !

Det største MEN på den front er, at det simpelthen ville være altødelæggende hvis de personer ikke mødte op Ved ikke om vi ville kunne stole på det

Det kan jeg sådan set godt forstå! Der kan jo ske alt muligt og det er nemmere at melde fra til nogen man ikke kender

Anmeld

10. november 2013

Anonym trådstarter

Team Putte skriver:

Det kan jeg sådan set godt forstå! Der kan jo ske alt muligt og det er nemmere at melde fra til nogen man ikke kender

Nemlig! Kunne være man skulle ringe til dem og hører om de SLET ikke kan stille bare lige 2 bitte vidner den dag ligemeget om det er kontordamerne

Anmeld

10. november 2013

Team Putte

Anonym skriver:

Nemlig! Kunne være man skulle ringe til dem og hører om de SLET ikke kan stille bare lige 2 bitte vidner den dag ligemeget om det er kontordamerne

Sig i kommer med store æsker chokolader til vidnerne

Anmeld

10. november 2013

2babygirls

Hejsa alle i dejlige piger

Har virkelig brug for anonymitet i denne sag, så hvis nogen genkender mig, så skal i lige respekterer det!

Min forlovede og jeg har været sammen i 8 år og har en søn på knap 2 år. Vi har bestemt os for, at vi rigtig gerne vil giftes NU!

1 - vi står pt i en situation hvor det er fordelsmæssigt godt at blive gift.
2 - vi vil selvfølgelig gerne giftes vi er ikke pladderomantiske så vi har valgt at vi vil holde et hemmeligt rådhusbryllup og så tage festen og velsignelse i kirken senere

MEN ! Vi vil rigtig gerne det skal være i KBH. (vi kommer fra midrjylland) og vi vil rigtig gerne begge to se tivoli når det er julepyntet, så vi var inde og se på kk.dk men der står at der kun er vielser den. 23 & 28 i dec. i år. Men det er begge lørdage, d. 23 kan vi ikke, den 28 ville godt kunne lade sig gøre, MEN der står også man selv skal stille vidner hvis det er om lørdagen, og at de kan stille vidner hvis det er en hverdag, så er der nogen der ved om der er nogle hverdage mellem jul og nytår hvor de vier i KBH ?

Vi har ikke de vilde muligheder for at stille vidner selv, og min mor er den eneste der kender til planen da hun skal passe vores søn imens. Vi vil jo helt det er HELT hemmeligt

planen er at vi vil vente og se hvor længe der går før folk opdager vi har ring på modsat finger end nu

vil også gerne hører hvis nogle har lignende historier ?

God søndag aften til jer alle

Vi lavede det også lidt hemmeligt, surprice  agtigt.
Vi inviterede vores forældre på brunch for at fejre vores 4 årsdag
Så drejede vi lige om rådhuset først. Vi havde skrevet svigermor og min mor på som vidner på forhånd :-)

Anmeld

10. november 2013

Chili

Anonym skriver:

Hejsa alle i dejlige piger

Har virkelig brug for anonymitet i denne sag, så hvis nogen genkender mig, så skal i lige respekterer det!

Min forlovede og jeg har været sammen i 8 år og har en søn på knap 2 år. Vi har bestemt os for, at vi rigtig gerne vil giftes NU!

1 - vi står pt i en situation hvor det er fordelsmæssigt godt at blive gift.
2 - vi vil selvfølgelig gerne giftes vi er ikke pladderomantiske så vi har valgt at vi vil holde et hemmeligt rådhusbryllup og så tage festen og velsignelse i kirken senere

MEN ! Vi vil rigtig gerne det skal være i KBH. (vi kommer fra midrjylland) og vi vil rigtig gerne begge to se tivoli når det er julepyntet, så vi var inde og se på kk.dk men der står at der kun er vielser den. 23 & 28 i dec. i år. Men det er begge lørdage, d. 23 kan vi ikke, den 28 ville godt kunne lade sig gøre, MEN der står også man selv skal stille vidner hvis det er om lørdagen, og at de kan stille vidner hvis det er en hverdag, så er der nogen der ved om der er nogle hverdage mellem jul og nytår hvor de vier i KBH ?

Vi har ikke de vilde muligheder for at stille vidner selv, og min mor er den eneste der kender til planen da hun skal passe vores søn imens. Vi vil jo helt det er HELT hemmeligt

planen er at vi vil vente og se hvor længe der går før folk opdager vi har ring på modsat finger end nu

vil også gerne hører hvis nogle har lignende historier ?

God søndag aften til jer alle

Min mand og jeg blev hemmeligt gift på rådhuset. Vi havde to venner med, men man kan sagtens bare finde nogle tilfældige på gaden, de skal bare skrive under og vielsen tog for os 10min.
Håber i finder ud af det!

Anmeld

11. november 2013

Anonym trådstarter

Har lige snakket med københavns kommune og de vil gerne stille 2 vidner d. 28 !!!

Piger jeg skal giftes den 28/12 !!! YEAY

Anmeld

11. november 2013

BabyMus

Anonym skriver:

Har lige snakket med københavns kommune og de vil gerne stille 2 vidner d. 28 !!!

Piger jeg skal giftes den 28/12 !!! YEAY

Fantastisk, tillykke!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.