Anonym skriver:
Hejsa alle i dejlige piger 
Har virkelig brug for anonymitet i denne sag, så hvis nogen genkender mig, så skal i lige respekterer det! 
Min forlovede og jeg har været sammen i 8 år og har en søn på knap 2 år. Vi har bestemt os for, at vi rigtig gerne vil giftes NU!
1 - vi står pt i en situation hvor det er fordelsmæssigt godt at blive gift.
2 - vi vil selvfølgelig gerne giftes
vi er ikke pladderomantiske så vi har valgt at vi vil holde et hemmeligt rådhusbryllup og så tage festen og velsignelse i kirken senere
MEN ! Vi vil rigtig gerne det skal være i KBH. (vi kommer fra midrjylland) og vi vil rigtig gerne begge to se tivoli når det er julepyntet, så vi var inde og se på kk.dk men der står at der kun er vielser den. 23 & 28 i dec. i år. Men det er begge lørdage, d. 23 kan vi ikke, den 28 ville godt kunne lade sig gøre, MEN der står også man selv skal stille vidner hvis det er om lørdagen, og at de kan stille vidner hvis det er en hverdag, så er der nogen der ved om der er nogle hverdage mellem jul og nytår hvor de vier i KBH ?
Vi har ikke de vilde muligheder for at stille vidner selv, og min mor er den eneste der kender til planen da hun skal passe vores søn imens. Vi vil jo helt det er HELT hemmeligt 
planen er at vi vil vente og se hvor længe der går før folk opdager vi har ring på modsat finger end nu
vil også gerne hører hvis nogle har lignende historier ?
God søndag aften til jer alle 
Min mand og jeg blev hemmeligt gift på rådhuset. Vi havde to venner med, men man kan sagtens bare finde nogle tilfældige på gaden, de skal bare skrive under og vielsen tog for os 10min.

Håber i finder ud af det!
Anmeld