Kort sagt ja så er det ævl.
Bare den sætning" de nægter at lade forældrene se Magnus ,fordi de ikke kan lide dem" er nok til at man bare skal ryste på hovedet.
Men det er endnu et klassisk eksempel på de slemme ,slemme myndigheder der kun er ude på at bruge mill på at skille forældre og børn ad bare fordi de kan -Og slet ,slet ikke fordi det vurderes at det er i børnenes tarv 
Jeg har selv haft det tæt inde på livet,og jeg ved hvor svært det er at råbe kommunerne op selv om man er i familie med barnet og for hver dag kan se hvor ødelagt det barn stille og roligt bliver.
Det skal ufatteligt langt ud,før der bliver gjort noget som helst i nærheden af tvangsfjernelse.
Desuden er jeg selv vokset op med vold -både psykisk og fysisk og har mange gange løjet og fortiet mange ting over for blandt andet lærer der spurgte ind til blå mærker fordi jeg jo stadig elskede mine forældre.
Så self. er Magnus loyal over for hans forældre ,de er jo trods ringe forældre evne det vigtigtste i hans liv-Og en 8 årig kan ikke se at på sigt vil det være katastrofalt at blive i det hjem-Det indser man først (og bliver taknemmlig for) langt senere i voksenalderen.
Ævle,ævle -Men ja det er ævl 
Anmeld