Forkølet øre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.521 visninger
13 svar
1 synes godt om
10. november 2013

2721

Min søn køre på 3 dagen med en temp der ligger rimlig stabilt på 39 eftermiddag aften ligger den på 40.
Hos vagtlægen igår fik vi at vide han havde et forkølet øre. Vi tog afsted fordi han fortalte at hans øre lukkede når han lå ned og han ville derfor slet ikke ligge ned.
Lægevagten ville grundet den høje temp gerne se ham.
Han var snottet fredag og der er stadig lidt, men det betyder vi har pudset hans næse et par gange i løbet af dagen.

Kan man virkelig blive så sløj af et forkølet øre?
Og er der noget jeg kan gøre?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2013

2721

2721 skriver:

Min søn køre på 3 dagen med en temp der ligger rimlig stabilt på 39 eftermiddag aften ligger den på 40.
Hos vagtlægen igår fik vi at vide han havde et forkølet øre. Vi tog afsted fordi han fortalte at hans øre lukkede når han lå ned og han ville derfor slet ikke ligge ned.
Lægevagten ville grundet den høje temp gerne se ham.
Han var snottet fredag og der er stadig lidt, men det betyder vi har pudset hans næse et par gange i løbet af dagen.

Kan man virkelig blive så sløj af et forkølet øre?
Og er der noget jeg kan gøre?

??op

Anmeld

10. november 2013

Fuglemor

Det har vores også haft. Og der gik vist en uges tid så var det fint igen

Anmeld

10. november 2013

2721

Fuglemor skriver:

Det har vores også haft. Og der gik vist en uges tid så var det fint igen

Havde jeres også meget høj feber?

Anmeld

10. november 2013

Fuglemor

2721 skriver:

Havde jeres også meget høj feber?

Det mener jeg hun havde. De mente så at det også kom sog af at hun havde en virus

men det lyder så åndssvagt et forkølet øre

Anmeld

11. november 2013

2721

Fuglemor skriver:

Det mener jeg hun havde. De mente så at det også kom sog af at hun havde en virus

men det lyder så åndssvagt et forkølet øre

Han må jo have en form for virus og er tydeligt smerteplaget i og med han trods panodil næsten ikke har sovet og vi har været vågen siden kl 2 i nat.
Synes bare det er mange dage med så høj feber. Overvejer lidt at ringe til lægen i dag og få ham tjekket igen

Anmeld

11. november 2013

Fuglemor

2721 skriver:

Han må jo have en form for virus og er tydeligt smerteplaget i og med han trods panodil næsten ikke har sovet og vi har været vågen siden kl 2 i nat.
Synes bare det er mange dage med så høj feber. Overvejer lidt at ringe til lægen i dag og få ham tjekket igen

Ja det ville jeg også gøre. Bare for en sikkerheds skyld, hos os skyldtes feberen at hun havde virus sp de kunne ikke gøre noget. Men hellere få det tjekket en ekstra gang

Anmeld

11. november 2013

2721

Fuglemor skriver:

Ja det ville jeg også gøre. Bare for en sikkerheds skyld, hos os skyldtes feberen at hun havde virus sp de kunne ikke gøre noget. Men hellere få det tjekket en ekstra gang

Ringede til dem og de synes vi skulle prøve med næsespray og så se det lidt an.
Jeg hader bare når han er så dårlig og så er jeg træt med træt på. Han har ikke sovet siden kl 2 i nat

Anmeld

11. november 2013

Fuglemor

2721 skriver:

Ringede til dem og de synes vi skulle prøve med næsespray og så se det lidt an.
Jeg hader bare når han er så dårlig og så er jeg træt med træt på. Han har ikke sovet siden kl 2 i nat

Har du ikke en der kan tage over lidt så du kan få hvilet?

Men hvor er det bare en typisk besked at få 

Anmeld

11. november 2013

2721

Fuglemor skriver:

Har du ikke en der kan tage over lidt så du kan få hvilet?

Men hvor er det bare en typisk besked at få 

Nej, det har jeg desværre ikke, men det er jeg vantil. Dog hvis det her forsætter måbjerg nok alliere mig nogen fra vores legestue til at hjælpe med indkøb, da jeg ikke rigtig føler det er en god ide at slæbe ham med ud og handle med 39 i feber

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.