Ja, Ove er på fyraftenstur med en han lige har lært at kende. Det er så trukket lidt ud, men pyt...lad dog manden for en gangs skyld. Nu var det ham der holdt sig ædru sidst vi var til familie sommerfest, så han må godt få lov.

Men han er som sagt ude og more sig lidt med ham her Thomas. Jeg ringede lige for at høre, om han havde nogen anelse om, hvornår han kom hjem, og så ville ham her Thomas gerne tale med mig. Han ville sige, at vi er inviteret til grill hos dem på onsdag, hvis vi har lyst. Ham og kæresten har en lille datter, der er en uge ældre end Emma, så det ville da være skægt.
Som nogen af jer ved, har jeg jo social fobi, men det havde Ove fortalt ham, og han sagde at hvis jeg ændrede mening var det helt ok. Men som det er lige nu, vil jeg helt vildt gerne, for han lyder bare helt vildt rar, så det må kæresten da osse være tænker jeg. Og så vil jeg bare så gerne have, at Emma møder nogle andre børn.
I dag mens jeg var hos mine forældre, kom min storebror med hans tøser, og hun blev bare helt vild. Hun var helt overstadig af glæde. Hun har ellers tit set dem før, men denne gang var hun bare helt vild, så hun vil have godt af at møde andre børn, og så en der har samme alder er jo bare perfekt....
Så jeg håber det bliver til noget, og at det ikke bare var noget han har arrangeret fordi han er beruset....
Meeen de har en rottweiler, og det er jeg ikke helt tryg ved, selv om han siger den tror den er en puddel.... Stoler bare ikke på den slags hunde...