Glæder mig, hvis det bliver til noget....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

356 visninger
6 svar
0 synes godt om
24. juli 2009

Bondepigen

Ja, Ove er på fyraftenstur med en han lige har lært at kende. Det er så trukket lidt ud, men pyt...lad dog manden for en gangs skyld. Nu var det ham der holdt sig ædru sidst vi var til familie sommerfest, så han må godt få lov.

Men han er som sagt ude og more sig lidt med ham her Thomas. Jeg ringede lige for at høre, om han havde nogen anelse om, hvornår han kom hjem, og så ville ham her Thomas gerne tale med mig. Han ville sige, at vi er inviteret til grill hos dem på onsdag, hvis vi har lyst. Ham og kæresten har en lille datter, der er en uge ældre end Emma, så det ville da være skægt.

Som nogen af jer ved, har jeg jo social fobi, men det havde Ove fortalt ham, og han sagde at hvis jeg ændrede mening var det helt ok. Men som det er lige nu, vil jeg helt vildt gerne, for han lyder bare helt vildt rar, så det må kæresten da osse være tænker jeg. Og så vil jeg bare så gerne have, at Emma møder nogle andre børn.

I dag mens jeg var hos mine forældre, kom min storebror med hans tøser, og hun blev bare helt vild. Hun var helt overstadig af glæde. Hun har ellers tit set dem før, men denne gang var hun bare helt vild, så hun vil have godt af at møde andre børn, og så en der har samme alder er jo bare perfekt....

Så jeg håber det bliver til noget, og at det ikke bare var noget han har arrangeret fordi han er beruset....

Meeen de har en rottweiler, og det er jeg ikke helt tryg ved, selv om han siger den tror den er en puddel.... Stoler bare ikke på den slags hunde...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2009

mariamiss6

Du kan vel sige at du gerne vil møde hunden, men om der er mulighed for at den kan opholde sig i et andet rum, mens du er der, da den højst sandsynligt vil gøre dig meget utryg....
ved godt det kan være svært hvis man ikke engang kender folk, men kunne det ikke være meget godt bare lige at høre ad....

jeg håber også det bliver til noget, du kunne sikkert også have godt af det

Anmeld

25. juli 2009

Betina88

Jeg håber osse at det bli'r til noget ..

Du må bare sige til dem , at hunden ska' være langt væk fra dig .. Men nu må du jo se , hvordan den er , når du møder den ..

Anmeld

25. juli 2009

Bondepigen

Jeg er såmænd ikke personligt bange for hunden... det er mere i forhold til Emma, da jeg har oplevet en rottweiler slås med en anden hund....min...

Anmeld

25. juli 2009

Jules

Åh ha søde...Det social fobi er ikke sjov Det havde min mor også... Men det passede nu hende fint
Håber du kommer afsted og den aften blir til noget... Det blir da helt sikkert hyggeligt

Tror ikke hunden blir noget problem søde...tror da de holder den på afstand hvis de kan se du ikke føler dig godt tilpas....

En af min mors tidligere kærester havde en... Og den var altså den sødeste og mest venlige hund... Så man må ikke dømme de stakkels kræ over en kam...

Anmeld

25. juli 2009

Klumpe-dumpe

Jeg håber du kan komme afsted. MEN at det er helt i orden hvis du ændre mening.

Thomas lyder godt nok til at være en flink person, og det er alligevel skønt at folk gerne vil mødes med en uden for de vante omgivelser.

Og lille Emma, ja hun sys temmelig sikkert at det bliver rigtig sjovt at lege med en på hendes alder. Jubiii

Mht. hunden, ville jeg heller ikke være tryg ved at lade Malucca være sammen med den. En ting er deres eget barn, en anden ting er andres børn. Så kan du ikke få Ove til at spørge Thomas om Vuffer kan være i et andet rum? Efter min mening kan man aldre stole 100% på en hund, og det er lige meget hvad det er for en.

Anmeld

25. juli 2009

anna-jonas

Ja, måske er det rart at Ove har fortalt ham Thomas om dit problem m. sociale kontakter. Det gør det nemmere for dig, at sige til og fra. Håber at i alle kommer afsted, og måske får nye venner, og en legekammerat til Emma.

Mette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.