Hvad sker der ægløsningstest?!:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. november 2013

Helloo

Maja84 skriver:

Nu så jeg en af dine tidligere debatter, og tror du kunne have glæde af de digitale, de er de eneste ved mig som har givet korrekt svar

Tak tror næsten jeg må prøve dem !

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2013

Kløver

Louise6551 skriver:

Tak tror næsten jeg må prøve dem !

Jeg fik både negativ og positive strimmelteste når de digitale var positive og omvendt og kunne via scanning se hvornår jeg havde æl og kun de digitale var korrekte og dem jeg kunne stole på

Anmeld

10. november 2013

Helloo

Maja84 skriver:

Jeg fik både negativ og positive strimmelteste når de digitale var positive og omvendt og kunne via scanning se hvornår jeg havde æl og kun de digitale var korrekte og dem jeg kunne stole på

Wow forvirrende !

Anmeld

10. november 2013

Kløver

Louise6551 skriver:

Wow forvirrende !

Ikke sa jeg først fandt ud af det kun var de digitale som virkede til mig. Kunne se tidligere indlæg med æl scanninger, hvordan gik eet, blev i klogere

Anmeld

10. november 2013

Helloo

Maja84 skriver:

Ikke sa jeg først fandt ud af det kun var de digitale som virkede til mig. Kunne se tidligere indlæg med æl scanninger, hvordan gik eet, blev i klogere

Må prøve dem

Anmeld

13. november 2013

Ida cornerup

Syntes klart de er positive allesammen

Anmeld

13. november 2013

modesty

De er alle positive hvis stregen til venstre er test.

Men det er ikke alle der kan bruge ÆL tests. Jeg fik aldrig en helt positiv, selvom jeg vidste at jeg havde ægløsning.

Anmeld

13. november 2013

Hullabullabulla

Nu har jeg fulgt lidt med i dine tråde, og det slår mig lige..

Kan du have fået PCO? Med dine lange cykli og forvirring omkring ÆL teste ville det give god mening.. Mener også at have læst et sted at nogle PCO patienter kan lave positive æl test selvom de ikke har ægløsning ?

Ville klart blive tjekket hos læge/gynækolog for PCO..

Anmeld

14. november 2013

Helloo

Britt88 skriver:

Nu har jeg fulgt lidt med i dine tråde, og det slår mig lige..

Kan du have fået PCO? Med dine lange cykli og forvirring omkring ÆL teste ville det give god mening.. Mener også at have læst et sted at nogle PCO patienter kan lave positive æl test selvom de ikke har ægløsning ?

Ville klart blive tjekket hos læge/gynækolog for PCO..

Er blevet tjekket, og det har jeg 110% ik.

Men så er spørgsmålet bare, hva er det så :/

Anmeld

14. november 2013

Helloo

modesty skriver:

De er alle positive hvis stregen til venstre er test.

Men det er ikke alle der kan bruge ÆL tests. Jeg fik aldrig en helt positiv, selvom jeg vidste at jeg havde ægløsning.

Det er det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.