Nåh, men så må jeg vel hellere.... præsentation...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

618 visninger
10 svar
0 synes godt om
24. juli 2009

mariamiss6

Hej alle tøser, jeg er ny her på siden....

Jeg hedder maria (tadaaaaa) og Kender zafir her fra siden, også hende der har hevet mig herind  ....

Jeg har 2 drenge, Bastian fra 16. Maj 2007, og Felix fra 4. December 2008.
Vi bor i lejlighed med Kenneth, som også er børnenes far, på landet lige ved Frederikssund.....

Min lejlighed er det ½'e af stuehuset på en gammel gård. i den 2. ½'del bor min far, på øverste etage, og manden nedenunder, er heldigvis på vej ud .... Over for, i den gamle stald, bor min farmor. hun er en frisk kvinde på 70, og meget mobil, og helt klar i hovedet, så hun er tit førstevalg som babysitter....
Når vi skal nogen steder prøver vi at arrangere det efter den stores sengetid, for så kan vi tænde babyalarmen, og overlade den til min farmor. så sover ungerne i deres egne senge derhjemme, det er os der lægger dem, og os der tager dem op om morgenen (dejligt at være 'blessed' med børn der sover hele natten)...

Tja det var så bolligforholdene, som for nogen har en stor betydning, når vi taler om babysitning....

Når jeg ikke lige producerer børn, arbejder jeg som pædagogmedhjælper i en vuggestue i frederiksværk, manden min har alt muligt arbejde på Fredensborg kommune.

Jeg er 26, og kenneth er 27....

Vi bruger det meste af sommerperioden på www.vikingespil.dk og resten af året bruger vi så på at slappe af i hjemlige omgivelser, hygger med vennerne, og familien...

Vi har ingen dyr, men passer af og til (hovedsageligt i sommerperioden) en skøn labrador, Trille, som vi er meget glade for, og er "vores" hund på en lidt speciel måde.....

Der findes ingen tabu emner i min verden, når det kommer til mig selv og min egen personlighed i hvert fald, så spørg bare om alt i vil vide, og lad gerne være at pakke det ind, så er der da ingen misforståelser....
Det gælder selvfølgelig også emner, som for andre kan være MEGET ømtålelige, og emner hvor det  kan være svært at stille det rigtige spørgmål, i den rigtige tone...

Hav en god dag/aften alle sammen....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2009

missKat

Velkommen til Baby.dk Maria 
håber du bliver glad for at være her..!!

Anmeld

24. juli 2009

Honningblomst

Velkommen(igen ) Maria...håber du bliver glad for siden..
Og hvor er det bare en helt perfekt både I har valgt at bo på...det må da være skønt...
Knus til dig..
Eva

Anmeld

24. juli 2009

Vingummien

Hej og velkommen til. Er selv forholdsvis ny her på siden. Men er meget tilfreds indtil videre med det hele og de mennesker der er herinde.

Lyder da lækkert som i bor, dejligt med familien omkring sig.

krammer fra Susanne som har Emil på 1 år her den 2 August

Anmeld

24. juli 2009

Jules

Hej Maria

Tak for præsentrationen Burde jeg nok os selv få gjort
Sikke lækre bolig forhold Bare det var mig der boede så tæt på familien ...

Knus

Anmeld

24. juli 2009

Jules

Hej Maria<br /> <br /> Tak for pr&aelig;sentrationen Burde jeg nok os selv f&aring; gjort<br /> Sikke l&aelig;kre bolig forhold Bare det var mig der boede s&aring; t&aelig;t p&aring; familien ...<br /> <br /> Knus

Anmeld

24. juli 2009

mariamiss6

Mange tak for velkomsten da.....

Anmeld

25. juli 2009

Tina2

Velkommen til:-)

Jeg kender også Zafir, er i martsgruppe med hende:-)

Jeg har Filuca på 5 år og Milas på 2 år:-)

Anmeld

25. juli 2009

Betina88

Hejsa ..

Velkommen til baby.dk ..

Håber du vil føle dig tilfreds herinde ..

Anmeld

25. juli 2009

Diana...

Velkommen til denne fantastiske side.

Knus Diana med Lucas fra 21 feb 09

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.