Muligvis gravid (krydser fingre)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

756 visninger
7 svar
3 synes godt om
10. november 2013

Anonym trådstarter

Godaften i dejlige baby brugere. 

Havde egentligt besluttet mig for at stå mere og mere frem. Men dette syntes jeg er lidt specielt. 

Er enten 4+2 (i forhold til sidste mens) eller 2+6 (i forhold til forventet mens) aka på cyklusdag 30. 

Og har de sidste par dage haft den sygeste trang til snøfler.  Har ikke spist dem i flere år. Derudover har jeg haft meget øget luft i maven  samt meget ømme nippels. Jeg er også blevet mere træt end vanlig. jeg har halsbrand, hvilket jeg heller aldrig har. 

Har i denne cyklus ikke spekuleret over ægløsning osv. Men derimod taget det hele meget afslappet. 

Ved godt i ikke kan give mig svar, men det er da lidt tankevækkende.  

Er der andre, der kan nikke genkendende til noget af det ovenstående, som har opnået positiv efterfølgende? 

God aften til alle 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2013

Rockertand

Anonym skriver:

Godaften i dejlige baby brugere. 

Havde egentligt besluttet mig for at stå mere og mere frem. Men dette syntes jeg er lidt specielt. 

Er enten 4+2 (i forhold til sidste mens) eller 2+6 (i forhold til forventet mens) aka på cyklusdag 30. 

Og har de sidste par dage haft den sygeste trang til snøfler.  Har ikke spist dem i flere år. Derudover har jeg haft meget øget luft i maven  samt meget ømme nippels. Jeg er også blevet mere træt end vanlig. jeg har halsbrand, hvilket jeg heller aldrig har. 

Har i denne cyklus ikke spekuleret over ægløsning osv. Men derimod taget det hele meget afslappet. 

Ved godt i ikke kan give mig svar, men det er da lidt tankevækkende.  

Er der andre, der kan nikke genkendende til noget af det ovenstående, som har opnået positiv efterfølgende? 

God aften til alle 

Hvordan har du lavet din udregning i forhold til hvor langt du er?
- og hvorfor ikke bare tage en test for at få svar?

Anmeld

10. november 2013

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Hvordan har du lavet din udregning i forhold til hvor langt du er?
- og hvorfor ikke bare tage en test for at få svar?

4 +2 er ud fra sidste mens første dag som var 12/10

2+6 er ud fra forventet mens hvis min cyklus er så lang som sidst. Så ville første dag være 18/11 og så ægløsning ca to uge før

Jeg har ikke testet da det jo er lidt uvis om hvor langt jeg vile være. Tog en test sidste lørdag som var negativ. :/

Anmeld

10. november 2013

UnderCover37

Anonym skriver:

4 +2 er ud fra sidste mens første dag som var 12/10

2+6 er ud fra forventet mens hvis min cyklus er så lang som sidst. Så ville første dag være 18/11 og så ægløsning ca to uge før

Jeg har ikke testet da det jo er lidt uvis om hvor langt jeg vile være. Tog en test sidste lørdag som var negativ. :/

Jeg tænker ikke du kan regne med den cyklus længde hvis den svinger (meget) og derfor ikke forvente et specifikt tidspunkt for æl medmindre du har testet for det

Og en negativ test sidste lørdag er ikke lig en negativ i dag hvis du regner udfra en "normal" cyklus omkring 28 dage så burde den være blevet positiv inden for de sidste dage

Krydser for dig/jer

Anmeld

10. november 2013

Anonym trådstarter

UnderCover35 skriver:

Jeg tænker ikke du kan regne med den cyklus længde hvis den svinger (meget) og derfor ikke forvente et specifikt tidspunkt for æl medmindre du har testet for det

Og en negativ test sidste lørdag er ikke lig en negativ i dag hvis du regner udfra en "normal" cyklus omkring 28 dage så burde den være blevet positiv inden for de sidste dage

Krydser for dig/jer

Nej det har du jo faktisk helt ret i  

Sådan havde jeg ikke lige tænkt over det

Men prøver at se om jeg ikke kan strække den til søndag med mindre mens dukker op

Tak for svar og krydsede fingre 

Anmeld

10. november 2013

Anonym trådstarter

Andre der har prøvet noget lignende?

Anmeld

10. november 2013

Englehår

Profilbillede for Englehår
Det prøvede jeg da vi havde gang i pb2. Jeg var ikke gravid, men mens var meget forsinket.

Jeg synes du skal teste igen.

Anmeld

10. november 2013

Anonym trådstarter

AnjaM skriver:

Det prøvede jeg da vi havde gang i pb2. Jeg var ikke gravid, men mens var meget forsinket.

Jeg synes du skal teste igen.

Okay. Så må jeg se om mens snart kommer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.