Aluka skriver:
Har en skøn dreng på 7 uger. Men han har de sidste 14 dage skreget HVER aften i mellem 1-4 timer. I starten kunne vi kun meget kortvarigt trøste ham, men efterhånden har vi fundet et par metoder.
Sommetider hjælper det med en flaske (han vil ikke tage mit bryst når han er sur
), andre gang at svøbe ham og gå med ham i et mørkt rum. Men sjældent virker det samme to aftener i træk 
Har hørt at mange oplever dette, når deres børn har den alder? Men ingen har kunnet fortælle mig, hvor længe det har varet. Vi håber meget at det snart går over, så vi får en glad dreng igen 
Hej 
Vi oplevede præcis det samme med vores datter, som nu er 3 måneder.
Hun blev helt hysterisk om aftenen og ville bare ingenting - heller ikke tage brystet.
Her prøvede vi at lægge hende tidligere i seng, så hun ikke nåede at blive overtræt, hvilket har hjulpet helt enormt! Hun kommer i seng omkring kl. 19-20 - alt efter, hvornår hun viser træthed som at gnide sig i øjnene eller gabe.
Når hun bliver træt, sætter hende og jeg os ind i soveværelset, hvor der er næsten mørkt. Her bliver hun ammet af til natten, og hun falder næsten altid i søvn ved brystet, hvorefter jeg flytter hende over i sin egen seng.
Herhjemme er det meget vigtigt, at hun bliver taget væk fra alt stimuli, så der skal både være stille og næsten helt mørkt.
Anmeld