Et spændende spørgsmål

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.071 visninger
20 svar
0 synes godt om
24. juli 2009

Vingummien

Hvad er det første i ser efter, dømmer på el hvad i vil kalde det når i møder/snakker med en person for første gang?

Syntes det er et meget spændende emne da jeg tror at folk tit holder igen overfor hva de egentlig mener

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Tøjet og håret... Om det er velplejet og smagfuldt og passer til personen... Og om personen smiler eller ej..

Anmeld

24. juli 2009

Tynen

Deres væremåde / imødekommenhed
Jeg kan hurtigt fornemme om det er folk jeg "gider" bruge min tid på udfra det.

Anmeld

24. juli 2009

Vingummien

Rosa skriver:

Tøjet og håret... Om det er velplejet og smagfuldt og passer til personen... Og om personen smiler eller ej..

Hva så hvis det ik passer til personen, hva gør du så?

Hva kigger du efter hvis det ik er en du kan se, f.eks over en sms el på nettet?

Anmeld

24. juli 2009

mariamiss6

Jeg lægger mærke til, om vedkommende får mig til at træke mig lidt tilbage, verbalt.... hvis jeg ikke kan slappe af og sige ting som jeg føler det (også når børnene er nogle møgunger), uden at føle mig dårlig tilpas ved vedkommende, så kan jeg ikke tale med dem....

altså jeg lægger mærke til, om en person får mig til at lægge uamindeligt meget bånd på mig selv, og om de kan lide mig....

kan jeg mærke at de ikke kan lide mig, er der jo ingen grund til at blive ved at tale med dem, eller mødes..... hehe....

Men ja kropssprog lægger alle vel meget mærke til, sådan lidt ubevidst.....

Anmeld

24. juli 2009

Vingummien

mariamiss6 skriver:

Jeg lægger mærke til, om vedkommende får mig til at træke mig lidt tilbage, verbalt.... hvis jeg ikke kan slappe af og sige ting som jeg føler det (også når børnene er nogle møgunger), uden at føle mig dårlig tilpas ved vedkommende, så kan jeg ikke tale med dem....

altså jeg lægger mærke til, om en person får mig til at lægge uamindeligt meget bånd på mig selv, og om de kan lide mig....

kan jeg mærke at de ikke kan lide mig, er der jo ingen grund til at blive ved at tale med dem, eller mødes..... hehe....

Men ja kropssprog lægger alle vel meget mærke til, sådan lidt ubevidst.....

Ja det tror jeg også man gør.

Hvis folk giver et udtryk  af at man ik er god nok el de heller vil videre ja så kan jeg heller ik se nogen grund til at snakke med dem.

Men kan man virkelig ud fra 5-10 vide  om det er en man vil snakke med?

Anmeld

24. juli 2009

Diana...

Tynen skriver:

Deres væremåde / imødekommenhed
Jeg kan hurtigt fornemme om det er folk jeg "gider" bruge min tid på udfra det.

samme her.

Anmeld

24. juli 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
jeg lægger meget mærke til manerer.. om folk er høflige og veltalende..om de har god øjenkontakt eller om de slår og kigger ned i jorden og sparker til småsten.. og så gnisten..og det er en pasioneret eller ligeglad person...
og som Tynen skriver; væremåde og imødekommenhed.. synes også hurtigt jeg kan mærke om det er værd at bruge tid på eller ej!

Anmeld

24. juli 2009

Harfeletten

Jeg ligger meget mærke til øjnene, om der er kontakt og smil i øjnene.
Hvis der er smil på læben, og ikke smil i øjnene, så ved jeg at det ikke oprigtigt !

Anmeld

24. juli 2009

Vingummien

Harfeletten skriver:

Jeg ligger meget mærke til øjnene, om der er kontakt og smil i øjnene.
Hvis der er smil på læben, og ikke smil i øjnene, så ved jeg at det ikke oprigtigt !

uh smil.

Kan faktisk være svær at leve op til jeg er desværre en af dem hvor mundvigen hænger ned ad selv når jeg er glad, skal virkelig smile smile for at man ser det hvis man ik kender mig ordentlig. Mange får et dumt indtryk af mig, for ser jo sur ud når jeg kommer gående for går jo ik og smiler konstant når jeg kommer gående, så vil jeg få krampe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.