hurtig tysk hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

563 visninger
4 svar
2 synes godt om
9. november 2013

Sara.

Sidder til julefrokost og vi drikker noget tysk...
Hvad betyder:
Nach einer alten familien rezeptur von 1876, werden Kräuter, Blüten, Früchte, Schalen und Samen heimischer und exotischer herkunft, zu dieser appetitanregenden und verdauungsfördernden spezialitæt, ausschliesslich in unserem hause selbst perkoliert jnd destilliert

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2013

TNBC

Sara. skriver:

Hvad betyder:
Nach einer alten familien rezeptur von 1876, werden Kräuter, Blüten, Früchte, Schalen und Samen heimischer und exotischer herkunft, zu dieser appetitanregenden und verdauungsfördernden spezialitæt, ausschliesslich in unserem hause selbst perkoliert jnd destilliert

jeg kan ikke tysk, men tog mig en tur forbi google.

Ifølge en gammel familie opskrift fra 1876 urter, blomster, frugter, skaller og frø af indfødte og eksotiske herkomst, destilleret i denne appetitvækkende og fordøjelsessystemet speciale er JND nedsives udelukkende i vores hjem selv.

Anmeld

9. november 2013

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Sara. skriver:

Hvad betyder:

Efter en gammel familieopskrift fra 1876 bliver urter, blomster, frugter, skaller og frø af hjemlig og eksotisk oprindelse afslutningsvis perkoliert (ved ikke, hvad det er) og destilleret i vores eget hjem til denne appetitvækkende og fordøjelsesfremmende specialitet.

Anmeld

9. november 2013

Kindfed

Det betyder filtreret

Anmeld

9. november 2013

Isabella_mor

Yurie skriver:

jeg kan ikke tysk, men tog mig en tur forbi google.

Ifølge en gammel familie opskrift fra 1876 urter, blomster, frugter, skaller og frø af indfødte og eksotiske herkomst, destilleret i denne appetitvækkende og fordøjelsessystemet speciale er JND nedsives udelukkende i vores hjem selv.

hahaha frø af indfødte.!!! det lyder meget meget sært.. man skal ikke stole på google translate

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.