UD med en masse galle

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

511 visninger
6 svar
0 synes godt om
9. november 2013

B&J

JA JEG KUNNE SKRIGE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Først har jeg været oppe i byen og ledet hele byen flad for brun karton og ingen steder har de det og røde dutter som jeg skulle bruge til næser.

finder ingen ting!

jeg kommer hjem, og hvad finder jeg i daniels hår der gravler LUS LUS LUS !!!!!!!!!!!!!!!!

forbandet lort

ja undskyld alle sammen men øv hvor er det træls. vi er godt igang med det hele og fandt kun 1 håber det er et godt tegn

sikke en øv dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2013

Moma

Kram herfra - Håber resten af dagen bliver bedre! Husk at tjekke jeres eget hår også.

Anmeld

9. november 2013

B&J

Moma skriver:

Kram herfra - Håber resten af dagen bliver bedre! Husk at tjekke jeres eget hår også.

jaaa mange tak hvor er du sød. ja min kæreste er skaldet så ingen problem der

og mit hår er tjekket 2 gange så håber ikke der er noget

Anmeld

9. november 2013

jydeinden

B&J skriver:

JA JEG KUNNE SKRIGE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Først har jeg været oppe i byen og ledet hele byen flad for brun karton og ingen steder har de det og røde dutter som jeg skulle bruge til næser.

finder ingen ting!

jeg kommer hjem, og hvad finder jeg i daniels hår der gravler LUS LUS LUS !!!!!!!!!!!!!!!!

forbandet lort

ja undskyld alle sammen men øv hvor er det træls. vi er godt igang med det hele og fandt kun 1 håber det er et godt tegn

sikke en øv dag

skriv lige til mig hvis du stadig ikke kan finde det søde for så kan vi nok finde ud af noget, mht kartonen..

og hvad daniels lus angår, det er bare så øvsen, men man kan håbe i fik spottet det hurtigt

Anmeld

9. november 2013

B&J

jydeinden skriver:

skriv lige til mig hvis du stadig ikke kan finde det søde for så kan vi nok finde ud af noget, mht kartonen..

og hvad daniels lus angår, det er bare så øvsen, men man kan håbe i fik spottet det hurtigt

det håber jeg også vi fandt heldig vis kun 1 lus men masser af æg som jeg har siddet og håndplukket ud med neglen og nu kan jeg ikke finde flere, kigger igen imorgen og kuren skal han have igen om 9-10 dage

Anmeld

9. november 2013

jydeinden

B&J skriver:

det håber jeg også vi fandt heldig vis kun 1 lus men masser af æg som jeg har siddet og håndplukket ud med neglen og nu kan jeg ikke finde flere, kigger igen imorgen og kuren skal han have igen om 9-10 dage

har i ikke sådan en lusekam ? de er ret effektive, omend mange børn hader dem

Anmeld

9. november 2013

B&J

jydeinden skriver:

har i ikke sådan en lusekam ? de er ret effektive, omend mange børn hader dem

jo 2 forskellige ingen af dem tog de æg så jeg brugte neglene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.