Søger hjælp af piger i København eller omkring.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

848 visninger
12 svar
0 synes godt om
9. november 2013

majba

Jeg har en lille(KÆMPE STOR) drøm om at læse  på uni i København og komme langt væk fra kedelig Djursland hvor jeg nu bor.
Jeg er single, ung og har ingen børn. Derfor starter jeg med en ungdomsbolig der er til at betale med min SU.

Jeg har søgt boliger i selve København og i Roskilde. 
Nu det jeres hjælp jeg har brug for. Hvor kan jeg eller søge boliger henne hvor det er muligt at komme til uni med offentlig transport og cykle? :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2013

modesty

majba skriver:

Jeg har en lille(KÆMPE STOR) drøm om at læse  på uni i København og komme langt væk fra kedelig Djursland hvor jeg nu bor.
Jeg er single, ung og har ingen børn. Derfor starter jeg med en ungdomsbolig der er til at betale med min SU.

Nu det jeres hjælp jeg har brug for. Hvor kan jeg eller søge boliger henne hvor det er muligt at komme til uni med offentlig transport og cykle? :-)

Det kommer jo an på hvad (og deraf hvor) du skal læse. 

KUA ligger i starten af Amager, så det vil være oplagt for dig at undersøge Amager hvis du læser humaniora. 

Vanløse har også metroforbindelse, så det vil også være oplagt.

Roskilde, er det fordi du vil læse på RUC eller fordi det er tæt på Kbh? For hvis du er villig til at tage fra Roskilde til Kbh, er der jo masser af muligheder, f.eks Lyngby, Valby, Rødovre/Hvidovre o.s.v.

Prøv at kigge på dba.dk efter et værelse - det er meget nemmere at finde et værelse end en lejlighed.

Anmeld

9. november 2013

Monski

majba skriver:

Hvilket universitet? det er jo lidt forskelligt hvor de ligger

Anmeld

9. november 2013

majba

modesty skriver:

Det kommer jo an på hvad (og deraf hvor) du skal læse. 

KUA ligger i starten af Amager, så det vil være oplagt for dig at undersøge Amager hvis du læser humaniora. 

Vanløse har også metroforbindelse, så det vil også være oplagt.

Roskilde, er det fordi du vil læse på RUC eller fordi det er tæt på Kbh? For hvis du er villig til at tage fra Roskilde til Kbh, er der jo masser af muligheder, f.eks Lyngby, Valby, Rødovre/Hvidovre o.s.v.

Prøv at kigge på dba.dk efter et værelse - det er meget nemmere at finde et værelse end en lejlighed.

Selvfølgelig ja!

Religion på Københavns universitet 

Anmeld

9. november 2013

majba

Monski skriver:

Hvilket universitet? det er jo lidt forskelligt hvor de ligger

Selvfølgelig! Jyde kvinden skal lige lærer man kan læse "alt" alle steder 
Men religion på Københavns universitet .

Anmeld

9. november 2013

ano14316

Jeg ville lede efter bolig på S-tog strækningerne eller i nærheden af metro.
For så er du sikker på at det er nemt at komme rundt...
Jeg er ikke så meget by-menneske, jeg bor i Hillerød, det er ca. 40 min med tog fra Kbh h.
Vil du bo i centrum eller i en større by udenfor Kbh eller lidt landligt

Anmeld

9. november 2013

ano14316

ano14316 skriver:

Jeg er ikke så meget by-menneske, jeg bor i Hillerød, det er ca. 40 min med tog fra Kbh h.

Tiægengæld ved jeg der er nogen tomme kollegie værelser her i byen som er helt nye. Kan lige finde ud af hvad de hedder hvis det har interesse..

Anmeld

9. november 2013

majba

ano14316 skriver:

Jeg vil gerne bo tæt på byen, men det er for dyrt midt inde i centrum af københavn. Så en stor by udenfor København med nemme muligeder for at komme ind til byen 

Syntes det er super svært og side herhjemme på Djursland og regne ud hvad der er tæt på eller ej. 

Anmeld

9. november 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Skal det være lejligheder? Hvad med kollegier? Der er ikke så lang ventetid

Anmeld

9. november 2013

ano14316

majba skriver:

Jeg vil gerne bo tæt på byen, men det er for dyrt midt inde i centrum af københavn. Så en stor by udenfor København med nemme muligeder for at komme ind til byen 

Syntes det er super svært og side herhjemme på Djursland og regne ud hvad der er tæt på eller ej. 

Her er S-tog køreplanerne, så kan du se hvilke byer der ligger og se hvor lang tid det tager til Kbh h. http://www.dsb.dk/find-og-kob/indland/koreplaner/s -togs-samlede-koreplaner/?utm_source=google&ut m_medium=cpc&utm_term=S-togs%252Bk%25C3%25B8re planer&utm_campaign=sitelinks&gclid=CNHxlo 7X17oCFSZ2cAodejQAGw

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.