Hvad skal i lave?:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

615 visninger
11 svar
0 synes godt om
9. november 2013

Lukas&Liam<3

I weekenden
Vi skal absolut ingenting i weekenden (For en gang skyld). Og nu ligger jeg og bliver helt restløs. Hvad skal vi dog finde på? kan ikke gå så langt /:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2013

Sander&Vitus-Mor

Vi skal til fødselsdag her klokken 13.
Og imorgen skal vi i varmtvandsbassin, og manden skal spille håndbold kamp :-)

Anmeld

9. november 2013

tioyv

Maria&Lukas skriver:

I weekenden
Vi skal absolut ingenting i weekenden (For en gang skyld). Og nu ligger jeg og bliver helt restløs. Hvad skal vi dog finde på? kan ikke gå så langt /:

Vi skal både idag og i morgen væte sammen med familien og fejre mortens aften og have and.. nøj hvor jeg gælder mig.. 

Anmeld

9. november 2013

Mettefpigen

Vi skal/ er ved at besøge min mor, på legepladsen og evt i skoven (kommer lige an på vejret)
Også skal bassen over til hans far i morgen.....

Anmeld

9. november 2013

Moma

Manden er på arbejde i dag. Og lige nu er vi ved at lave de første advendtsgaver til bedsteforældrene i Hama perler. 

I morgen skal vi gå tur i skoven, og så skal vi have gjort haven helt vinterklar.

Anmeld

9. november 2013

Trekløver(:

Vi får besøg af svigerforældrene i eftermiddag og så skal vi have hjemmelavet æbleskiver og ellers bare hyggesnakke.

Og ellers skal vi bare være hjemme og hygge os, manden, datteren og jeg

Anmeld

9. november 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Hvis I ikke allerede har fundet på noget til idag så har Nationalmuseet en fin børneafdeling og det er gratis

Anmeld

9. november 2013

Carina:-)

Været til skoledag -

Nu sidder jeg og gør klar til at lave moms,og så regner jeg med vi måske skal i zoo i morgen inden vi får gæster til and 

Anmeld

9. november 2013

LMX

Idag laver vi ingenting da kæresten og sønnen er smuttet en tur til Tyskland for at handle så har ingen bil hjemme og det regner og blæser ret kraftigt.

Imorgen skal vi køre brænde ind og fejre min far som bliver 66. Andesteg med hele skidtet til. Det er jo Mortens aften 

Anmeld

9. november 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Arbejde, arbejde, og lige nu flader jeg bare totalt ud på sofaen, og i morgen ska jeg sove længe for første gang i ca 5 år, inden jeg ka arbejde fra kl 16-22. Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.