Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Maria&Lukas skriver: I weekenden Vi skal absolut ingenting i weekenden (For en gang skyld). Og nu ligger jeg og bliver helt restløs. Hvad skal vi dog finde på? kan ikke gå så langt /:
I weekenden Vi skal absolut ingenting i weekenden (For en gang skyld). Og nu ligger jeg og bliver helt restløs. Hvad skal vi dog finde på? kan ikke gå så langt /:
Vi skal både idag og i morgen væte sammen med familien og fejre mortens aften og have and.. nøj hvor jeg gælder mig..
Manden er på arbejde i dag. Og lige nu er vi ved at lave de første advendtsgaver til bedsteforældrene i Hama perler.
I morgen skal vi gå tur i skoven, og så skal vi have gjort haven helt vinterklar.
Været til skoledag -
Nu sidder jeg og gør klar til at lave moms,og så regner jeg med vi måske skal i zoo i morgen inden vi får gæster til and
Idag laver vi ingenting da kæresten og sønnen er smuttet en tur til Tyskland for at handle så har ingen bil hjemme og det regner og blæser ret kraftigt.
Imorgen skal vi køre brænde ind og fejre min far som bliver 66. Andesteg med hele skidtet til. Det er jo Mortens aften
Arbejde, arbejde, og lige nu flader jeg bare totalt ud på sofaen, og i morgen ska jeg sove længe for første gang i ca 5 år, inden jeg ka arbejde fra kl 16-22. Vh stine
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128