Er det farligt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

502 visninger
2 svar
7 synes godt om
9. november 2013

Anonym trådstarter

Jeg har i løbet af dagen fået det meget mærkeligt, jeg har kvalme og når jeg bevæger mine øjne så gør det helt sindssygt ondt i mit hovede og jeg kaster op.
Men hvis jeg bare ligger stille så har jeg slet ikke hovedpine, dog stadig kvalme.
Jeg kom så til at tænke på at jeg fald for to dage siden og nu tænker jeg om det kan have noget med det at gøre?
Jeg er gravid i tredje trimester, men synes ikke at jeg har nogle tegn på det skulle have noget med bebs at gøre, heldigvis
Min mand overvejer om jeg har hjernerystelse, men plejer det ikke at komme lige efter et fald og ikke flere dage efter?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2013

cecilie1984

Anonym skriver:

Jeg har i løbet af dagen fået det meget mærkeligt, jeg har kvalme og når jeg bevæger mine øjne så gør det helt sindssygt ondt i mit hovede og jeg kaster op.
Men hvis jeg bare ligger stille så har jeg slet ikke hovedpine, dog stadig kvalme.
Jeg kom så til at tænke på at jeg fald for to dage siden og nu tænker jeg om det kan have noget med det at gøre?
Jeg er gravid i tredje trimester, men synes ikke at jeg har nogle tegn på det skulle have noget med bebs at gøre, heldigvis
Min mand overvejer om jeg har hjernerystelse, men plejer det ikke at komme lige efter et fald og ikke flere dage efter?

Jeg vil altså sige ring til vagt lægen netop pga dit fald og de symptomer du har.

Hellere ringe en gang for meget end en gang for lidt

Anmeld

9. november 2013

mariamiss6

Anonym skriver:

Det lyder for mig mere som en seriøs migræne. jeg lider selv af migræne i ny og næ, og hovedsymptomerne er ud over hovedpine at jeg bliver voldsomt lysfølsom og får voldsom kvalme. 

Sidste gang vågnede jeg midt om natten KUN fordi jeg skulle kaste op. 

Men altså, kontakt fødegangen, og husk at sig du har haft faldet... Slog du hovedet der? For jeg vil dog også sige at hvis det var hjernerystelse skulle symptomerne komme inden for det første døgn.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.