Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg fik vaccinen her den 30/10 og de 2 efterfølgende dage havde jeg sådan "ondt i kroppen". Tænker det var eftervirkningerne.
Nu er det så at jeg siden i går eftermiddags, altså godt en uge efter vaccinen, er begyndt med ondt kroppen og ondt i halsen.... Kan det være eftervirkninger stadig eller er jeg bare skide uheldig og mon ved at få en gang influenza?? ihhhh altså!!! Har bare overhovedet ikke tid til at være syg ligenu....!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Maria-s skriver: Jeg fik vaccinen her den 30/10 og de 2 efterfølgende dage havde jeg sådan "ondt i kroppen". Tænker det var eftervirkningerne. Nu er det så at jeg siden i går eftermiddags, altså godt en uge efter vaccinen, er begyndt med ondt kroppen og ondt i halsen.... Kan det være eftervirkninger stadig eller er jeg bare skide uheldig og mon ved at få en gang influenza?? ihhhh altså!!! Har bare overhovedet ikke tid til at være syg ligenu....!
Iflg sundhedsstyrelsen kan man ikke blive syg af vaccinen.
Mon du var smittet med noget allerede inden du fik den. Det tror jeg nærmere.
God bedring
LMX skriver: Iflg sundhedsstyrelsen kan man ikke blive syg af vaccinen. Mon du var smittet med noget allerede inden du fik den. Det tror jeg nærmere. God bedring
Har godt nok ikke haft den store menneskelige kontakt på det sidste, men det kan da sagtens være du har ret. Øv hvor uheldigt altså så!!..... Står og skal noget musiknoget her om godt en uge. Da RIMLIG umuligt at øve til, med ondt i halsen Håber, håber, HÅBER det bare lige er igår og i dag og at jeg er frisk igen i morgen
Hvis man er smiindhentede noget inden man får en vaccine, får vaccinen det til at slå igennem hurtigere. Ligger selv sygt med hals virus, var ved lægen tirsdag. min lægen sagde der er mange med halsvirus lige i tiden, så det er nok dem du har fået
Hvis man er smittet med noget inden* ipaden var ikke lige enige med stave måde åbenbart
Monski skriver: Jeg er ret skeptisk med vacciner osv men min læge fik mig overbevist om at influenzavaccinen var en god idé. 1,5 uge efter vaccinen fik jeg den vildeste influenza som varede k 2 uger Måske er du ligeså uheldig som mig?
Jeg er ret skeptisk med vacciner osv men min læge fik mig overbevist om at influenzavaccinen var en god idé. 1,5 uge efter vaccinen fik jeg den vildeste influenza som varede k 2 uger Måske er du ligeså uheldig som mig?
Lyder som mig. Er også ret skeptisk, men blev overtalt. Åhhhh håber ikke jeg er lige så uheldig som dig
Colegirl skriver: Hvis man er smiindhentede noget inden man får en vaccine, får vaccinen det til at slå igennem hurtigere. Ligger selv sygt med hals virus, var ved lægen tirsdag. min lægen sagde der er mange med halsvirus lige i tiden, så det er nok dem du har fået
Hmmm æv så hvis det passer... Så kan jeg da godt smide min tid i studie til sangoptagelse i skraldespanden...
For det bare lige er et par dage
TYPISK når man endelig får vaccinen, efter at have afslået de foregående år, at man så bliver syg!.....
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128