MØB stafylokokker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

909 visninger
8 svar
1 synes godt om
9. november 2013

ano14316

Magnus har stafylokokker infektion i det ene øre... Og jeg vil bare høre hvordan jeres børn er blevet behandlet for det? Synes nemlig ikke rigtig det vi gør virker..
Vi skyller morgen og aften med eddikkevand og drypper med ciloxan.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2013

ano14316

Ingen der har børn der har haft MØB med stafylokokker?

Anmeld

9. november 2013

2babygirls

ano14316 skriver:

Ingen der har børn der har haft MØB med stafylokokker?

Nej heldigvis men opper lige for dig

Anmeld

9. november 2013

ano14316

2babygirls skriver:

Nej heldigvis men opper lige for dig

Mange tak..
Er der nogen der har haft børn med bakteriel mellemørebetændelse?

Anmeld

9. november 2013

lenemor77

ano14316 skriver:

Magnus har stafylokokker infektion i det ene øre... Og jeg vil bare høre hvordan jeres børn er blevet behandlet for det? Synes nemlig ikke rigtig det vi gør virker..
Vi skyller morgen og aften med eddikkevand og drypper med ciloxan.

Puha. Har ikke selv haft det inden for døren - men da vores den ældste gik i dagpleje, var der en pige som havde det. Det gik så galt som det kunne, hun gik smittet dagplejemoren, som fik det i knoglerne.. Det endte med at embedslægen var inde over, og moren måtte tage orlov...
Håber I slipper nemt fra det...

Anmeld

9. november 2013

ano14316

lenemor77 skriver:

Puha. Har ikke selv haft det inden for døren - men da vores den ældste gik i dagpleje, var der en pige som havde det. Det gik så galt som det kunne, hun gik smittet dagplejemoren, som fik det i knoglerne.. Det endte med at embedslægen var inde over, og moren måtte tage orlov...
Håber I slipper nemt fra det...

Hold da op det lyder voldsomt..
Godt vi skal ind på øre- næse- halsafdelingen på riget på tirsdag, de tager det nok seriøst hvis der skal det...
På min læge lød det som en alm MØB.
Men en veninde fortalte mig at hendes søns øre nærmest er ødelagt af det og at det tog 2 måneder at komme af med det...

Anmeld

9. november 2013

GUSO

Puha stafylokok er noget af det værste jeg ved? Har ikke prøvet det i MØB men min mindste fik det i operationsar efter hans åbne hjerteoperation og det var en sej omgang at komme til livs håber i får den rigtige behandling til det så det hurtigt kan blive bedre.. God bedring <3

Anmeld

10. november 2013

ano14316

Og så som om det ikke var nok, ja så har han lige kastet op... Er så træt af sygdom...

Han kastede også op onsdag så har ikke været i vuggestue siden mandag..

Anmeld

10. november 2013

M&F&C

Har heldigvis ikke prøvet MØB stafylokokker...men har selv været igennem alm stafylokokker og streptokokker for nyligt... sikke en omgang

Så jeg har meget meget ondt af din stakkels lille mand! Håber han snart får lov til at være rask!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.