Molo lagersalg 2013

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

518 visninger
5 svar
1 synes godt om
9. november 2013

-Milla-

Er der nogen, som har været afsted og fandt I noget godt?
Jeg har ikke været der selv, men overvejer, at tage en tur derind og se efter lidt tøj til lillesøster i maven.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2013

StineL

-Milla- skriver:

Er der nogen, som har været afsted og fandt I noget godt?
Jeg har ikke været der selv, men overvejer, at tage en tur derind og se efter lidt tøj til lillesøster i maven.

Jeg var afsted i onsdags og fik købt en lækker vinterjakke, 2 kjoler, en t-shirt og 2 par trusser til min datter. Jeg ville gerne have haft en fleecejakke til min søn, men brød min ikke lige om farverne i hans størrelse.
I min datters størrelse var der masser at vælge imellem i hvert fald, og det virkede det også som om at der var i de små størrelser.

Anmeld

9. november 2013

-Milla-

StineL skriver:

Jeg var afsted i onsdags og fik købt en lækker vinterjakke, 2 kjoler, en t-shirt og 2 par trusser til min datter. Jeg ville gerne have haft en fleecejakke til min søn, men brød min ikke lige om farverne i hans størrelse.
I min datters størrelse var der masser at vælge imellem i hvert fald, og det virkede det også som om at der var i de små størrelser.

Okay, det lyder som en god høst ellers.
Hvordan lå priserne, er det ca. som det plejer?

Anmeld

9. november 2013

Lukas&Liam<3

Hvis du har facebook er der en gruppe der hedder babytøj lagersalg der kan man se alle lagersalg af børnetøj og der er prisliste og mange der skriver hvad der er og sådan. Flere har lagt billeder op
Jeg ville ha været der torsdag, men der blev skrevet at der stort set intet var til dreng str 80 og 86. Så jeg droppede det

Anmeld

9. november 2013

-Milla-

Maria&Lukas skriver:

Hvis du har facebook er der en gruppe der hedder babytøj lagersalg der kan man se alle lagersalg af børnetøj og der er prisliste og mange der skriver hvad der er og sådan. Flere har lagt billeder op
Jeg ville ha været der torsdag, men der blev skrevet at der stort set intet var til dreng str 80 og 86. Så jeg droppede det

Tak, det vil jeg prøve at se på.

Anmeld

9. november 2013

StineL

-Milla- skriver:

Okay, det lyder som en god høst ellers.
Hvordan lå priserne, er det ca. som det plejer?

Ja det var som sidste år. Gav 400 kr. for jakke, 200 kr. pr kjole, 100 kr. for en t-shirt og 50 kr. pr undertøjsdel.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.