Sidder lige og bliver paranoid. Har i overvejet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

859 visninger
10 svar
4 synes godt om
8. november 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11

Hvad i ville sige til nyheden om 2-3-4linger når i får gevinst?

der har været lidt trillingesnak, og så kom jeg til st tænke økonomisk og pladmæssigt ville vi ikk engang have råd til twins lige nu  (har jo en i forvejen) Men, det er jo en chance man tager, men burde man tage økonomisk udgangspunkt i mere end 1 barn når man starter pb??? 

Må indrømme jeg ikk skænkede det (ret mange) tanker første gang. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2013

2babygirls

Mor11 skriver:

der har været lidt trillingesnak, og så kom jeg til st tænke økonomisk og pladmæssigt ville vi ikk engang have råd til twins lige nu  (har jo en i forvejen) Men, det er jo en chance man tager, men burde man tage økonomisk udgangspunkt i mere end 1 barn når man starter pb??? 

Min nabo har en dreng på 4 og fik for nyligt trillinger. De har kun to børneværelser og er ikke økonomisk stærke, men de klarer den da. Endda med hund, kat og bil.

Man får jo et ekstra tillæg for hvert ekstra barn der følger ved en fler fødsel.

Anmeld

8. november 2013

Ravnholt

Profilbillede for Ravnholt
Jeg vil sige nej, medmindre der er stor risiko for det...

Vi gjorde det, men det var også kun fordi jeg har været gravid med tvillinger før.

Anmeld

8. november 2013

esioul

Mor11 skriver:

Vi har underskrevet papirer gennem fertilitetsbehandling, hvor vi underskrev at vi er indstillet på der er øget risiko for flerlinger.

Vi har ikke tænkt så meget over det eller er paniske.  

Anmeld

8. november 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
2babygirls skriver:

Min nabo har en dreng på 4 og fik for nyligt trillinger. De har kun to børneværelser og er ikke økonomisk stærke, men de klarer den da. Endda med hund, kat og bil.

Man får jo et ekstra tillæg for hvert ekstra barn der følger ved en fler fødsel.

Tillæg? Det vidste jeg ikk. Er det bare børnepenge du mener?

Anmeld

8. november 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
esioul skriver:

Vi har underskrevet papirer gennem fertilitetsbehandling, hvor vi underskrev at vi er indstillet på der er øget risiko for flerlinger.

Vi har ikke tænkt så meget over det eller er paniske.  

Ved behandling ville vi nok også have tænkt over det fra start, for ja, der er jo bare øget chance for det

Anmeld

8. november 2013

Kløver

Tvillinger jo, men derover ville blive en reducering, da det ville være for farligt for mig og børnene med min historik pga 2x ssf og 2 ks

Anmeld

8. november 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
Maja84 skriver:

Tvillinger jo, men derover ville blive en reducering, da det ville være for farligt for mig og børnene med min historik pga 2x ssf og 2 ks

Reducering? Hold nu op, det vidste jeg ikk engang man kunne. Goddav stenalder-mig! Haha 

Anmeld

8. november 2013

Kløver

Mor11 skriver:

Reducering? Hold nu op, det vidste jeg ikk engang man kunne. Goddav stenalder-mig! Haha 

Tror det er fordi vi har været i behandling vi har snakket om det

Anmeld

9. november 2013

2babygirls

Mor11 skriver:

Tillæg? Det vidste jeg ikk. Er det bare børnepenge du mener?

Du får børnepenge for hvert barn, og for nr 2 og 3 er der et tillæg mere på omkring 1000 kr mener jeg. Måske mere. Det kan man se på borger.dk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.