Yes!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

361 visninger
8 svar
4 synes godt om
8. november 2013

Soleil

Så tog jeg lige en test i dag og den er meeeeeeeget svag positiv

Jeg er ligesom mange af jer testmonster så det batter, selvom jeg ikke har travlt med at blive gravid

Jeg har først testdag om 14 dage, så det virker en anelse dumt, men er lidt glad

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2013

Kløver

Forsigtigt tillykke

Anmeld

8. november 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11

Har du uregelmæssig cyklus? For 14dage før testdag ville jo faktisk være æl ca, så der burde det være umuligt at teste positiv! Vildt nok. Måskr er du længere end du tror tillykke!! 

Anmeld

8. november 2013

Soleil

Hihi mange tak

Anmeld

8. november 2013

Soleil

Mor11 skriver:

Har du uregelmæssig cyklus? For 14dage før testdag ville jo faktisk være æl ca, så der burde det være umuligt at teste positiv! Vildt nok. Måskr er du længere end du tror tillykke!! 

Jamen det er det der er lidt skørt. Stoppede p piller 5 dage efter jeg var startet på en pakke,  hvor vi sexede rigtig meget. fik så min mens 3 dage efter i fulde 7 dage hvilket er en uge siden nu. Og testede så i dag med eftermiddags urin og den var svag....Så hvis den er der, er det mig en gåde hvor langt jeg er henne

Og hvis ikke, så prøver vi bare igen

Anmeld

8. november 2013

Kløver

Soleil skriver:

Jamen det er det der er lidt skørt. Stoppede p piller 5 dage efter jeg var startet på en pakke,  hvor vi sexede rigtig meget. fik så min mens 3 dage efter i fulde 7 dage hvilket er en uge siden nu. Og testede så i dag med eftermiddags urin og den var svag....Så hvis den er der, er det mig en gåde hvor langt jeg er henne

Og hvis ikke, så prøver vi bare igen

Det lyder meget mystisk

Anmeld

8. november 2013

Soleil

Maja84 skriver:

Det lyder meget mystisk

Jeg giver dig fuldstændig ret

Men ja, har da smil på læben og som sagt hvis den ikke er der, jamen så prøver vi jo bare igen! Synes bare, som du selv siger, at det hele er en anelse mystisk

Anmeld

8. november 2013

Kløver

Soleil skriver:

Jeg giver dig fuldstændig ret

Men ja, har da smil på læben og som sagt hvis den ikke er der, jamen så prøver vi jo bare igen! Synes bare, som du selv siger, at det hele er en anelse mystisk

Har du billede af testen ?

Anmeld

8. november 2013

Soleil

Maja84 skriver:

Har du billede af testen ?

Nej man kan ikke se noget på billedet, har prøvet Det kan også være at det bare er mine øjne der driller, men min mand kan også se den....Tager dog lige en igen i morgen tidlig, og den skal jeg nok smide ind

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.